۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

قرارگاه مردمی«سرباز جمهور» در استان سمنان تشکیل شد

قرارگاه مردمی«سرباز جمهور» در استان سمنان تشکیل  شد

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تشکیل قرارگاه مردمی «سرباز جمهور» در استان، گفت: تحقق مشارکت حداکثری مردم و ارتقای فرهنگ سیاسی، محور اصلی این کارگروه است.

حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دغدغه همه دلسوزان نظام اسلامی، در ابتدا مشارکت حداکثری و بعد شناخت و انتخاب نامزد اصلح است، تاکید کرد: با توجه به این دو اصل اساسی قرارگاه مردمی «سرباز جمهور» در استان سمنان تشکیل شد لذا دولتی که در مقام ریاست جمهور است باید خود را «سرباز جمهور» بداند.

وی با بیان اینکه این قرارگاه با کار ویژه تحقق مشارکت حداکثری مردم و ارتقای فرهنگ سیاسی جامعه تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: قرارگاه مردمی سرباز جمهور رویکرد جناحی ندارد و نامزدی را معرفی نخواهد کرد، بلکه درصدد ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی و بینش سیاسی در مردم است.

مشق جمهوریت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به صحبت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی که خود را «سرباز ولایت» و جمهوری اسلامی ایران را «حرم» خواند، تصریح کرد: در نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از شهادت ایشان، ما نیز با تاسی از این شهید والامقام، با حضور در پای صندوق‌های رأی، به وظیفه سربازی خود عمل می‌کنیم چراکه میزان مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین شاخص‌های مردم‌سالاری و تحکیم پایه‌های نظام‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی است.

عبدالهی پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را سپری در برابر حمله‌ها و هجوم معاندین و دشمنان به نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: در همین راستا مردم در انتخابات ضمن تجدید بیعت با اصل نظام اسلامی، باید با انتخاب یک دولت کارآمد انقلابی، به ناکارآمدی‌ها در حل معضلات اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی پایان دهند؛ دولتی که در مقام ریاست جمهور قرار می‌گیرد باید خود را «سرباز جمهور» بداند.

وی افزود: این قرارگاه محل هواداری انقلاب اسلامی و تمرین مردم سالاری برای مشق جمهوریت و آرمان خواهی است لذا این با تمام همت و توان و با استفاده از ظرفیت بی نظیر جوانان و دغدغه مندان خود را مورد خطاب مردم قرار می‌دهد و به پرسش‌ها، شبهات و ابهامات عموم مردم پاسخ خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان گفت: این قرارگاه از همه هیئات، تشکل‌ها، مؤسسات، مساجد و صاحبان فکر و اندیشه دعوت می‌کند تا با حضور پررنگ در این رزمایش مردمی، گام مؤثری را در تحقق آرمان‌های معظم انقلاب اسلامی بردارند.

کد خبر 5225494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha