۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

با ارسال نامه ای به پنتاگون؛

۵۵ نماینده کنگره آمریکا خواستار تأمین موشک‌های «گنبد آهنین» شدند

۵۵ نماینده کنگره آمریکا خواستار تأمین موشک‌های «گنبد آهنین» شدند

گروهی متشکل از ۵۵ نماینده دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به پنتاگون خواستار تأمین موشک‌های «گنبد آهنین» برای صهیونیست ها شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، گروه ۵۵ نفری متشکل از نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه در کنگره آمریکا با ارسال نامه ای از پنتاگون درخواست کردند تا هرچه سریعتر موشک‌های مصرف‌شده گنبد آهنین توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۱ روزه علیه مردم مظلوم غزه را جایگزین کند.

در بخشی از نامه نمایندگان دو حزبی کنگره خطاب به پنتاگون آمده است: علیرغم اینکه حملات از غزه متوقف شده است، ما هنوز هم درباره تهدیدهایی که اسرائیل کماکان با آن رو به رو است، نه فقط از طرف غزه بلکه از سمت مرزهای شمالی آن نیز نگران هستیم

پیشتر نیز «لیندسی گراهام» در گفتگو با خبرنگاران در فلسطین اشغالی گفته بود که رژیم صهیونیستی طی هفته های آتی درخواست کمک نظامی فوری یک میلیارد دلاری را از آمریکا مطرح خواهد کرد.

به گفته «لیندسی گراهام»، این درخواست از طرف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پنتاگون ارائه خواهد شد و قرار است صرف بهبود شرایط سامانه گنبد آهنین شود.

گفتنی است که سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی علیرغم هزینه‌های هنگفت اما در جنگ اخیر با گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه ناکارآمد بود و موشک‌های مقاومت توانست به عمق فلسطین اشغالی از جمله تل آویو نفوذ کند.

این در حالی است که تا پیش از برقراری آتش بس که از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز شد؛ حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه ۱۱ روز ادامه یافت. طی این مدت، ۲۴۸ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک و ۳۹ زن به شهادت رسیدند.

کد خبر 5227252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha