۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۳

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه:

حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است

حضور حداکثری در انتخابات باعث استحکام نظام اسلامی است

گناوه- مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث حفظ و استحکام نظام مقدس اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب است.

سید علی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد و تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: با قرار گرفتن در آستانه انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، دشمنان اسلام و مسلمین به صورت ویژه به این انتخابات نظر دارند و در صدد فرصتی برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه افزود: همه ما از مشکلات معیشتی، اقتصادی، فاصله طبقاتی در جامعه و ضعف‌هایی که باعث دلسردی و سرخوردگی مردم شده و کتمان شدنی نیست آگاه هستیم ولی با همه نواقص و کاستی‌ها و مشکلات که در کشور وجود دارد امروز همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبری باشیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مرجع جامع الشرایط و ولی امر جامعه اسلامی همواره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی تاکید فرموده‌اند و به جد باید همه در انتخابات ۲۸ خرداد حضور بهم رسانند تا انتخابات پیش رو هر چه پرشورتر برگزار شود.

فاطمی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات یادآور شد: در انتخابات ۲۸ خرداد باید برای انتخاب فرد اصلح دقت کنیم و اگر از افراد شناخت کافی نداریم، از دیگران که مطلع و قابل اطمینان هستند، سوال کنیم و با تحقیق و بررسی، ملاک‌های مدنظر رهبر انقلاب و دوستداران نظام را در افراد مورد بررسی قرار دهیم و به فرد اصلح رأی دهیم.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه ادامه داد: باید به فردی که دلسوز نظام و انقلاب و مردم، ساده زیست، پرتلاش، با اندیشه جوان‌گرایی و به دور از جناح بازی‌های سیاسی باشد، رأی بدهیم تا با ایجاد وحدت بین مردم و انسجام در جامعه، کشور در ریل پیشرفت و سعادت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) قرار داریم، امامی که انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و تلاش‌های ایشان است، رهبری که جهان را با قیام خود تکان داد و قدرتمندانه رژیم ستم شاهی را با همه قدرتش از مسند پایین آورد اما همه این توفیقات با تکیه برایمان و اخلاص و مردمی که با تمام توان و هستی خود تحت فرمان امام (ره) جان فشانی کردند میسر شد که نمونه بارز آن قیام پانزده خرداد و هشت سال دفاع مقدس است و همین امام (ره) بزرگوار فرموده‌اند: حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی گفت: امروز همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تبلیغات سو و توطئه‌های خود سعی در ناامید کردن مردم و عدم حضور ملت ایران در انتخابات دارند تا انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و لذا وظیفه جبهه فرهنگی -مذهبی برای مقابله با این توطئه‌ها، امیدآفرینی، ترغیب مردم برای شرکت آگاهانه در انتخابات و ایجاد انسجام ملی و وحدت است.

وی با تبریک سالروز انتخاب شایسته و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان جانشین معمار کبیر انقلاب از سوی مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه ملت ایران بار دیگر با ولی امر خود عهد می‌بندیم و با تمام وجود گوش به فرمان ایشان در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای دیگر خلق خواهیم کرد، چون سرنوشت مان را خودمان باید رقم بزنیم.

وی گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث حفظ و استحکام نظام مقدس اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه بیان کرد: اعضای کانون مداحان شهرستان گناوه در کنار سایر اقشار جامعه ضمن حضور در انتخابات ۲۸ خرداد و لبیک به فرمان امام (ره) و رهبری، همه آحاد مردم به ویژه جامعه مداحان اهل بیت (ع) و هیئت‌های مذهبی شهرستان را جهت حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات و شادی دل رهبری و ولایت و سرور قلب امام زمان (عج) و ناکامی دشمنان شیطان صفت داخلی و خارجی دعوت می‌کند.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه که به منظور ایجاد شور انتخاباتی پرتلاش و در تکاپو هستند و رویدادها و اخبار را به مردم اطلاع رسانی می‌کنند تقدیر کرد.

کد خبر 5228143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha