۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

در نشست خبری تأکید شد؛

آیت الله رئیسی به حل مشکلات نگاه علمی دارد

آیت الله رئیسی به حل مشکلات نگاه علمی دارد

رشت- رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با تأکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: نگاه آیت الله رئیسی به حل مشکلات و برنامه‌ها علمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دوستار ظهر دوشنبه در نشست خبری شورای هماهنگی ستادهای مردمی در مهدیه رشت با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد بسیار حساس و پیچیده است، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم به نوعی یک باز خورد از عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف در طول این مدت است.

دوستار با بیان اینکه اگر میزان مشارکت نسبت به گذشته کاهش یابد نشان دهنده ضعف در عملکرد دولت است، افزود: این موضوع نشان دهنده این است که باید یک بازنگری در برنامه‌ها و خدمات دولت صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک نظام سیاسی و جمهوری اسلامی و بر مبنای مردم سالاری دینی بنا شده است، اضافه کرد: همه قوا در کشور حائز اهمیت هستند اما قوه مجریه از اهمیت ویژه ای در حوزه اجرایی و عملکردی کشور برخور دار است.

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه عملکردهای ضعیف نباید باعث ناامیدی مردم از نظام سیاسی کشور شود، ادامه داد: دولت‌ها پایدار نبوده و در حال تغییر هستند اما نظام سیاسی در کشور از ثبات و پایداری برخور دار است.

دوستار افزود: انتخابات یک دوره حساس بوده که تأثیرات مهمی در داخل و معاملات جهانی و بین المللی دارد.

رئیس ستاد مردمی رئیسی در گیلان به تحلیل رسانه‌های خارجی و جنگ‌های روانی توسط دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی خارجی تلاش می‌کنند تا در این برهه زمانی مردم را در شرکت از انتخابات این حماسه ملی منصرف و دلسرد کنند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر رسانه‌های داخلی در برابر این هجمه‌ها، اظهار کرد: رسانه باید با قلم شیوا در جهت افزایش بصیرت و آگاهی عمومی و خنثی سازی این تهاجم‌ها فعال باشد.

دوستار با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی با دعوت قشرهای مختلف وارد عرصه انتخابات شدند، اضافه کرد: ایشان طی سال‌های گذشته در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف فعالیت کرده‌اند و کارنامه کاری مشخصی دارند.

حفظ اخلاق سیاسی مهم‌ترین مؤلفه برنامه‌های آیت الله رئیسی است

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه ایشان در قوه قضائیه نشان دادند که مشکلاتی حل شدنی است، ادامه داد: آیت الله رئیسی مردمی بوده و خود را از مردم می‌دانند، حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اشتغال با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی مسائل حل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه استراتژی واحدی در تمام ستادهای ایشان در سطح کشور و استان گیلان وجود دارد، گفت: ستادها با هدف مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فعال شده است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان بر ضرورت توجه و حفظ اخلاق در فعالیت‌های سیاسی، افزود: اخلاق مداری دینی و انقلابی در همه فعالیت‌ها مورد توجه آیت الله رئیسی است.

دوستار در ادامه با اشاره به وظایف رسانه‌ها در این موقعیت حساس، ادامه داد: رسانه‌ها در تبیین درست و انتخاب اصلح با رویکرد اخلاق مداری در انتخابات بکوشند.

وی با بیان اینکه یکی از تأکیدات آیت الله رئیسی عدم هزینه‌های کلان برای تبلیغات انتخاباتی است، اظهار کرد: نگاه علمی و تغییر و تحول در حوزه‌های مختلف از جمله راهبردهای آیت الله رئیسی در برخورد با مسائل است.

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با بیان اینکه تحقق و اجرای دقیق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری رویکرد برنامه‌های ایشان است، گفت: بهره گیری از ظرفیت جوانان و بانوان بیش از گذشته، مبارزه با فساد، اشتغال و مسکن از دیگر برنامه‌های آیت الله رئیسی است.

کد خبر 5229160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha