۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

جبهه اصلاحات فهرست مستقل برای انتخابات شورای شهر منتشر می‌کند

جبهه اصلاحات فهرست مستقل برای انتخابات شورای شهر منتشر می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درباره شرکت جبهه اصلاحات در انتخابات شوراها تصمیماتی گرفته شده و به زودی لیست مورد نظر براساس نظر نمایندگان احزاب تایید و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز در شورای شهر از سازمان آتش نشانی به دلیل تلاش در اطفای حریق پالایشگاه نفت تهران تقدیر شد از بررسی باغ و غیر باغ بودن ۱۳ پلاک ثبتی خبر داد و گفت: همه مصوبات شورای شهر برای فرمانداری می‌فرستیم و برخی مثل موضوع تحقیق و تفحص و باغات جهت اطلاع فرستاده می‌شود.

وی درباره رد صلاحیت برخی اعضای شورای شهر برای دوره ششم شورای شهر تهران گفت: این را شنیده‌ام چون بررسی نکردم نمی‌توانم نظر بدهم.

هاشمی گفت: درباره شرکت جبهه اصلاحات در انتخابات شوراها تصمیم گرفته شد و لیست ارائه می‌دهیم و به زودی این لیست براساس نظر نمایندگان احزاب تأیید و منتشر می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: شخصیت‌ها و احزاب می‌توانند از نامزدها حمایت کنند اما هنوز جبهه اصلاحات درباره حمایت از  نامزد خاص نظری را اعلام نکرده و از هیج کاندیدایی تاکنون حمایت نکرده است.

کد خبر 5229950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیدمحمد طباطبای فرد IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      0 0
      جبهه اصلاحات دیگه حناش رنگی نداره بای بای اصلاح طلبان حق ضایع کن