۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی:

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی اسناد بالادستی فرهنگی را اجرا کنند

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی اسناد بالادستی فرهنگی را اجرا کنند

بجنورد- معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی از اسناد بالادستی حوزه فرهنگ عمومی به عنوان چراغ و نقشه راه نام برد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف به اجرایی کردن این اسناد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ زاده صبح سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی مسیری در جهت اعتلای فرهنگ جامعه، شناسایی، سنجش استعدادها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی استان است.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی از اسناد بالادستی حوزه فرهنگ عمومی به عنوان چراغ و نقشه راه نام برد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف به اجرایی کردن این اسناد هستند.

وی افزود: باید تمامی دستگاه‌ها اهتمام لازم جهت اجرای راهبردهای شورای فرهنگ عمومی این استان را داشته باشند.

بیگ زاده تصریح کرد: اجرای اسناد بالادستی فرهنگی متعلق به یک دولت نیست و باید به عنوان نقشه راه در راستای اعتلای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

بیگ زاده در خصوص اصلاح برخی آداب و رسوم سوگواری‌ها نیز گفت: می‌توانیم با فرهنگ سازی مناسب مخارج هنگفت این نوع مراسم‌ها را به سمت امور خیریه سوق دهیم.

وی همچنین ۲۸ خرداد را روز ملی و بزرگی برای ایرانیان دانست و گفت: وظیفه همه ما برای برگزاری انتخاباتی با حضور گسترده مردم و همراه با شور و نشاط سنگین است.

کد خبر 5230073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha