۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸

رضایی:

مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها به تهران خواهیم شد

مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها به تهران خواهیم شد

بجنورد- داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اختیارات را به خود استان‌ها واگذار می‌کنیم و مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها به مرکز کشور می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی عصر جمعه در گفتگو با مردم خراسان شمالی که از طریق شبکه اترک صورت گرفت، دولتش را دولت اقدام و تحول خواند و اظهار داشت: اختیارات را به خود استان‌ها واگذار می‌کنیم و مانع خروج سپرده‌ها از استان‌ها به مرکز کشور می‌شویم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری قول ایجاد مناطق اقتصادی در استان‌ها را داد و گفت: به عنوان نمونه منطقه اقتصادی خراسان شمالی با آسیای مرکزی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به مردم پرداخت خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه در دولت اقدام و تحول استانداران از مردم همان استان انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: کدام استان است که مردان و زنان بزرگی نداشته باشد؛ سرزمین ایران مردان و زنان بزرگی دارد که مورد غفلت قرار گرفته اما در دولت ما پارتی‌بازی انجام نمی‌شود و این طور نیست که دولت مرکزی رفقای خود را از یک استان به استان دیگر به خاطر منفعت طلبی ببرد و ما به این کار در دولت خود پایان می‌دهیم.

این داوطلب ریاست جمهوری توجه به اقشار آسیب پذیر، ایجاد اشتغال در استان‌ها، آموزش و مهارت جوانان را از دیگر خط مشی‌های دولت خود عنوان کرد.

وی افزود: در دولت اقدام و تحول مردم با ۱۰ درصد سهم آورده (۳۰ میلیون تومان) صاحب خانه می‌شوند و برای ضمانت بانک، همان منزل کافی است؛ این کار عملی و شدنی است زیرا در سایر نقاط جهان نیز رقم خورده.

رضایی رفع بیکاری، مبارزه با تبعیض و مبارزه با فساد را به اندازه مبارزه با سربازان بیگانه، مقدس دانست و حفظ کرامت انسانی را مهمترین کار دولت خود عنوان کرد.

این داوطلب ریاست جمهوری از طرح پرداخت حقوق به زنان خانه دار خبر داد و گفت: در این طرح بانوان خانوار ۶ ماه درباره تربیت فرزند و حوزه سلامت آموزش می‌بینند؛ همچنین این طرح ابتدا برای بانوان خانه دار دارای ۲ فرزند اجرا می‌شود.

وی شرط پیشرفت را حرکت همه باهم دانست و تصریح کرد: برخلاف ادعاها انتخابات مهندسی شده نیست و این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

رضایی بیان کرد: گروه‌های سیاسی که همواره در حال نزاع با یکدیگر هستند از این اقدامات خود دست برداشته و به فکر مردم که ولی نعمتان ما هستند باشند و در دولت آینده نخواهیم گذاشت غم بر رخساره مردم بنشیند.

این داوطلب ریاست جمهوری در انتها گفت: حفظ کرامت انسانی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی مهم‌ترین آرزو ما است که در دولت بعد با همراهی مردم به آن دست خواهیم یافت.

کد خبر 5232286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha