۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۹

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس: 

داوطلبان انتخاباتی با توجه به توان عملیاتی خود وعده دهند

داوطلبان انتخاباتی با توجه به توان عملیاتی خود وعده دهند

شهرضا _ نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان انتخاباتی باید مطابق کارهایی که در توان دارند وعده دهند که در غیر این صورت مردم دلسرد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه محمودی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با توجه به انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: انتخابات موضوع بسیار مهمی است چراکه این دو انتخابات پیش رو سرنوشت کشور و شهرمان را می‌تواند بسازد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا گام‌های محکم و استوارتری برای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: راه اصلاح امور و اعتراض به وضعیت موجود قهر کردن با صندوقهای انتخاباتی نیست.

وی گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم کمتر از ریاست جمهوری نیست چراکه مردم باید نماینده‌ای برای خود انتخاب کنند که مشکلات شهر یا روستا را به گوش مسئولان برساند.

محمودی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، بیان داشت: شوراها برنامه‌های مورد نیاز برای عمران و آبادانی شهر را تدوین می‌کنند و این امر باعث تحقق عدالت اجتماعی شده و می‌تواند باعث رونق اقتصادی اجتماعی در شهرها و روستاها شود.

وی افزود: هر فردی با هر تفکری که برای شورای اسلامی انتخاب شود باید هدفش کمک به مردم آن منطقه باشد و در بین مردم حضور داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث نظارت شوراها تمام تلاش هیئت نظارت بر این بود که افراد دارای صلاحیت انتخاب شوند و افرادی هم که رد صلاحیت شدند هیچ کدام بدون دلیل نبوده است.

کد خبر 5232847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha