۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد؛

تخصیص بودجه برای ادامه احیای دریاچه ارومیه در دولت زندگی

 تخصیص بودجه برای ادامه احیای دریاچه ارومیه در دولت زندگی

تبریز- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تخصیص بودجه برای ادامه احیای دریاچه ارومیه و انتقال آب ارس به این دریاچه در دولت زندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهرعلیزاده عصر امروز شنبه در گفتگو با شبکه استانی سهند آذربایجان شرقی با بیان اینکه من فرزند آذربایجان هستم، افزود: آذربایجان در تحولات کشورمان همواره نقش مهمی ایفا کرده است.

وی سپس ادامه داد: آذربایجان مهد غیرت، همت، مردانگی و بزرگی و مایه سربلندی ایران بوده و سرزمین شعر و شعور و فلسفه و علما و شهدا و سرداران نامی ایران است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ضروری است از پتانسیل‌های استفاده نشده آذربایجان استفاده شود، گفت: این منطقه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بزرگی دارد و باید برای توسعه استان از این قابلیت‌ها استفاده شود.

مهرعلیزاده با بیان اینکه باید استعدادهای فراموش شده و ظرفیت‌های غیر فعال شده را در کشور به ویژه در مناطق آذربایجان کشف و فعال کنیم، گفت: ظرفیت‌های بسیاری در کشورمان در طول سالیان اخیر مغفول مانده است، این ظرفیت‌ها می‌تواند باعث شکوفایی اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار شود.

وی همچنین با بیان اینکه من دولت سوم اصلاحات را تشکیل می‌دهم افزود: من دولت کاربلد و متخصص تشکیل خواهم داد. اگر رئیس شوم اجازه نخواهم داد در کشور عده‌ای زور بگویند و عقیده خود را تحمیل کنند. دولت من دولت قانون و خواست مردم است.

کد خبر 5233164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha