۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۲

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

استان سمنان ۵۱۹ هزار واجد شرایط دارد/ اخذ ۱۷هزار رای در اول صبح

استان سمنان ۵۱۹ هزار واجد شرایط دارد/ اخذ ۱۷هزار رای در اول صبح

سمنان- دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه این استان ۵۱۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد، گفت: تا ساعت ۹:۱۵ صبح آدینه ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر رای داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی صبح آدینه در گفتگویی با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه مردم استان سمنان از ساعت هفت صبح در ۷۷۹ شعبه اخذ رأی در استان حضور پیدا کردند، تاکید کرد: تا ساعت ۹:۱۵ صبح آدینه به واسطه اینکه ۲۴ فرایند از ۲۵ فرایند انتخابات به صورت الکترونیک است، ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در استان سمنان در پای صندوق رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه ۵۱۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان سمنان داریم، افزود: حضور مردم استان در ساعات اولیه فرایند انتخابات بسیار خوب و چشمگیر بوده و امیدواریم تا پایان رأی‌گیری شاهد حضور تمامی افراد واجد شرایط رأی دادن پای صندوق‌های رأی باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تمامی کسانی که ۱۸ سال تمام دارند، یعنی متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن واجد شرایط رأی دادن هستند.

دانایی افزود: از ساعت هفت صبح امروز، فرایند رأی‌گیری به واسطه بیماری کرونا، ۱ ساعت زودتر از روال سال‌های قبل آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد و پس از آن در صورت لزوم با دستور وزیر کشور، این زمان تمدید خواهد شد همچنین تا زمانیکه که مردم در شعبات اخذ رأی حضور داشته باشند، فرای ند رأی‌گیری در استان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5237647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha