۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶

امام جمعه دزفول:

حضور پرشور مردم در انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام است

حضور پرشور مردم در انتخابات بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام است

دزفول- امام جمعه دزفول از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز جمعه در حاشیه حضور در فرایند رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبه اخذ رأی حرم مطهر سبزقبا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دقایق اولیه آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم شهرستان دزفول همچون سایر نقاط کشور با شور و هیجان خاصی در حال انجام وظیفه سیاسی و اجتماعی خود هستند.

وی با بیان اینکه مردم دزفول به خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب، شهدا و شهید سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی لبیک گفته‌اند، افزود: مردم این شهرستان همواره در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده‌اند و امروز نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار دزفول مقاوم و قهرمان ثبت خواهند کرد و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی برای کشور افتخار آفرینی خواهند کرد.

امام جمعه دزفول در ادامه حضور مردم در صحنه انتخابات را بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز بار دیگر دشمنان این مرز و بوم که کینه آنها بر کسی پوشیده نیست و با تمام توان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات بوده‌اند، ناامید خواهند شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، رأی دادن یک عمل صالح است و ایشان تأکید کرده‌اند که مردم فریضه رأی دادن را به عنوان یک عمل صالح با وضو انجام دهند و با توجه به اینکه روز جمعه متعلق به امام زمان (عج) است، مردم با حضور پرشور خود اسباب شادی امام زمان (عج) را فراهم کنند.

وی گفت: به یاری خداوند و با همدلی، اتحاد و بصیرت مردم امروز یک روز تاریخی برای ملت بزرگ ایران خواهد بود؛ بنابراین لازم است همه ما در این افتخار ملی سهیم باشیم.

امام جمعه دزفول یادآور شد: عده‌ای می‌گویند که رأی من به عنوان یک نفر تأثیری ندارد اما همین یک رأی‌هاست که تبدیل به میلیون‌ها رأی می‌شود؛ پس همه باید از حق رأی خود در راستای مشارکت در سرنوشت کشور به خوبی استفاده کنند.

کد خبر 5237860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha