۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳

فرمانده سپاه استان سمنان:

تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست‌خورده است

تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست‌خورده است

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه مشارکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد، گفت: امروز تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست‌خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم، ابراز داشت: همین امر نشان می‌دهد که تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست‌خورده است.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد، افزود: این مهم می‌طلبد تا همه از زن و مرد، پیر و جوان پای صندوق‌های رأی حضور یابیم تا مکر و حیله دشمن به خودشان بازگردد و بدانند که این مردم همچنان پای ارزش‌های انقلاب خود ایستادند و قدمی عقب نخواهند نشست.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه در این برهه کنونی تنها راه گذر از مشکلات کشور مشارکت در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات است، ابراز داشت: با توجه به اینکه امروز دشمن نوک پیکان حمله خود را به‌سوی انتخابات ایران نشانه رفته است و مردم بار دیگر با حضور گسترده خود این تیر را به سمت خودشان روانه خواهند کرد.

دامغانی بابیان اینکه مردم همچنان که در ابتدای صبح نیز نظاره‌گر بودیم از انتخابات حمایت کرده و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، اضافه کرد: برای داشتن امنیت، اقتصاد، عزت و رفع مشکلات کشور حضور پرشور و حداکثری در انتخابات امری ضروری است.

کد خبر 5237869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha