۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۹:۵۸

رئیس علوم پزشکی استان زنجان:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زنجان به ۶۷ درصد رسیده است

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زنجان به ۶۷ درصد رسیده است

زنجان-رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طی روزهای گذشته زدن ماسک در استان زنجان بسیار کاهش یافته است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۶۷ درصد رسیده است.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی روزهای گذشته زدن ماسک در استان زنجان بسیار کاهش یافته است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۶۷ درصد رسیده و این اصلاً خوب نیست.

وی با بیان اینکه در استان زنجان تعداد بیماران سرپایی رو به افزایش بوده است، اظهار کرد: زنجان نارنجی شده و این اصلاً خوب نیست.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا و دلتا در کشور جولان می‌دهد، گفت: درصد مشخصی برای میزان بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در استان وجود ندارد.

قزلباش با بیان اینکه مراجعه به مراکز درمانی ۱۶ ساعته طی هفته گذشته به ۶ هزار نفر رسیده است، ابراز داشت: میانگین رهگیری کرونایی به ازای هر فرد مثبت در استان هشت نفر است که در این حوزه نسبت به متوسط کشوری، زنجان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: طی هفته‌های آینده شاهد افزایش ویروس هندی و انگلیسی خواهیم بود و بیماران دارای بیماری زمینه‌ای و مزمن باید بیماری خود را کنترل کنند.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم ضرورت ساماندهی روابط اجتماعی برای کاهش و کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: باید دورهمی ها و مراسم عروسی با جمعیت محدود برگزار شود.

کد خبر 5248702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha