۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹

توسط انتشارات پیدایش انجام شد؛

چاپ یک‌مجموعه‌داستان و یک‌رمان ایرانی برای کودکان

چاپ یک‌مجموعه‌داستان و یک‌رمان ایرانی برای کودکان

دو کتاب «دیو با کلاه دیو بی‌کلاه» و «وقتی اسکیتم گربه شد»‌ از مجموعه‌های داستان کودک و رمان کودک توسط نشر پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو کتاب «دیو با کلاه دیو بی‌کلاه» نوشته نقی سلیمانی و «وقتی اسکیتم گربه شد»‌ نوشته حمید اباذری به‌تازگی توسط نشر پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند. این‌دو کتاب به‌ترتیب عناوین مجموعه‌های «داستان کودک» و «رمان کودک» هستند که این‌ناشر چاپ می‌کند و تصویرگری هر دو هم توسط پریسا لرستانی انجام شده است.

مجموعه «داستان کودک» شامل مجموعه‌داستان‌هایی می‌شود که پیدایش برای بچه‌های گروه سنی ج چاپ می‌کند. «دیو با کلاه دی بی‌کلاه» هم مجموعه‌ای از سه‌داستان کوتاه برای بچه‌هاست. «دیو با کلاه، دیو بی‌کلاه (یک‌داستان پست‌مدرن)»، «عمو شکلاتی» و «خُل‌بازی‌های خلبان اتوبوس هوایی» عناوین داستان‌های این‌کتاب هستند.

این‌کتاب با ۸۴ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۱ هزار تومان منتشر شده است.

«وقتی اسکیتم گربه شد» هم رمانی با محوریت شخصیت یک‌پسربچه به‌نام پارسا است که به‌تازگی مادربزرگش را از دست داده و هرشب خواب‌های عجیب و غریب می‌بیند. یک‌روز صبح که پارسا اسکیتش را به خیابان برده و مشغول سواری است، اتوبوسی را می‌بیند که گربه سفیدی را زیر می‌گیرد. پارسا مجبور می‌شود به‌خاطر سرعت زیاد اسکیتش از روی گربه مرده بپرد و بعد از آن، هم پارسا و هم اسکیتش کارهای عجیب و غریبی می‌کنند؛ کارهایی که انجامشان در کنترل پارسا نیست...

این‌کتاب هم با ۱۰۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۷ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5250240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha