۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۷

عضو شورای شهر ورامین:

تبدیل وضعیت ۱۰درصد کارکنان شرکتی خانواده ایثارگران شهرداری ورامین

تبدیل وضعیت ۱۰درصد کارکنان شرکتی خانواده ایثارگران شهرداری ورامین

ورامین- عضو ایثارگر شورای شهر ورامین از تبدیل وضعیت ۱۰ درصد از کارکنان شرکتی خانواده ایثارگران شهرداری این شهر خبر داد.

محمدحسن فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری استانداری تهران بابت اجرای قوانین جامع ایثارگران و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه به تبدیل وضعیت و استخدام خانواده معظم ایثارگران و به موجب آخرین دستورالعمل ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ۱۰ درصد کارکنان شرکتی شهرداری ورامین تبدیل وضعیت خواهند شد.

این عضو ایثارگر شورای شهر ورامین افزود: در این راستا جلسه آموزشی با حضور پرسنل کارگزینی و اداری و معاونت اداری مالی شهرداری ورامین در دست اقدام است.

وی با بیان این که متأسفانه بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری ورامین به طور مطلوب اجرایی نمی‌شد، گفت: پنجشنبه گذشته یکی از مسئولین مرتبط در استانداری تهران را به ورامین دعوت کردیم، تا آموزش‌های لازم به پرسنل مرتبط با این بخشنامه ارائه شود.

فرجی با بیان این که زمانی که قانونی ابلاغ می‌شود، بایستی اجرایی شود، گفت: به نظر می‌رسد، برای برخی افراد سخت است، که قانون را اجرا کنند، اما شورای شهر ورامین به طور جدی پیگیر تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران خواهد بود.

بر اساس این گزارش، پیگیری و نظارت سید رضا احمدی و محمد حسن فرجی اعضا ایثارگر شورای اسلامی شهر ورامین، تبدیل وضعیت و استخدام خانواده معظم ایثارگران اجرایی شد.

کد خبر 5254956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha