۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵

معاون کمیته امداد البرز خبر داد؛

اهدای ۵۵ جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد البرز

اهدای ۵۵ جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد البرز

کرج - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز گفت:به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ۵۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فلاح قنبری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکزی نیکوکاری در شهرستان کرج اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۷۵ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت از محل صدقات، حامیان و مراکز نیکوکاری البرز تأمین و پرداخت می‌شود، گفت: جهیزیه تهیه شده برای زوج‌های جوان در قالب لوازم اصلی زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی که هر سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

وی با بیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 5255241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      دستشون درد نکنه ولی نمیدونستیم با جهیزیه کولر آبی هم میدهند!!!
    • حسن IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      کولر آبی ! مگه تو چادر برق هم دارند؟ اقدامات لازم برای فرزند آوری هم انجام سد.