۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

از سوی جهانگیری؛

مصوبه ایجاد ۱۰ پست سازمانی در وزارت میراث فرهنگی،گردشگری ابلاغ شد

مصوبه ایجاد ۱۰ پست سازمانی در وزارت میراث فرهنگی،گردشگری ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به ایجاد ۱۰ پست سازمانی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اختصاص به موزه یادمان رؤسای جمهوری را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به ایجاد ۱۰ پست سازمانی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اختصاص به موزه یادمان رؤسای جمهوری را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۶ تیر ۱۴۰۰، با پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ایجاد ۱۰ پست سازمانی برای این وزارتخانه صرفاً جهت اختصاص به موزه یادمان رؤسای جمهوری و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط، موافقت کرد.

کد خبر 5255498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      جناب جهانگیری بار آخرتون باشه سرخود . مخفیانه. و بدون اطلاع قبلی به مردم مسائلی را تصویب و یا امضاء میکنید. تاریخ نشون داده امثال شما هیچ وقت به نفع مردم انقلابی و مظلوم ایران کار نکردید.فقط وفقط منافع شخصی و حزبی خودتونو در نظر گرفتید. متاسفیم برای امثال شما... و بدا به حالتون بعد از مردن...
    • US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      احتمالا این پست ها برای برخی بعد از پایان دولت است وگرنه در حالیکه کمتر از یک ماه به تحویل دولت مانده این مصوبه چه معنایی می تواند داشته باشد مگر در موزه های اختصاص یافته به آثار اهدایی به دولت های پیشین پست های جدید تعریف شد؟