۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مطرح کرد؛

پایان تیرماه آخرین مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره فیلم«مدرسه»

پایان تیرماه آخرین مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره فیلم«مدرسه»

بیرجند- مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره فیلم کوتاه «مدرسه» پایان تیرماه است، گفت: در ششمین مرحله این جشنواره دو اثر از استان برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا رضایی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه پایان تیر ماه سال جاری اعلام شده است، گفت: علاقه‌مندان و جوانان هلال احمر می توانند در بخش جنبی جشنواره با موضوع «مدرسه دوستی، مدرسه ایمن» شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای هلال احمر با موضوعات خود امدادی و کمک به دیگران، مهربان باشیم، احترام به انسان ها، مواظبت از طبیعت و ... در این جشنواره دانش آموزی شرکت می‌کنند، افزود: این جشنواره ارزشمند با هدف انگیزه دادن به دانش‌آموزان هنرمند و مستعد هنر در جهت تولید محتوای مناسب و خلاقانه هنری در قالب فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند، علمی، آموزشی، نماهنگ، تیزر تبلیغاتی و وبلاگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می توانند به صورت فردی یا گروهی در این جشنواره شرکت کنند، عنوان کرد: شرکت و همکاری در دو یا چند فیلم و همچنین شرکت در همه بخش‌های جشنواره به هر تعداد نیز آزاد است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در ششمین دوره این جشنواره در بخش «مدرسه هلال احمری، مدرسه بشر دوستی» از بین هشت اثر برگزیده، دو اثر به نام های «آوار» و «یکبار دیگر» به کارگردانی صالح حسینی از شهرستان بشرویه بوده است.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان سراسر کشور در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را برای شرکت در هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی به آدرس اینترنتی www.madresefestival.ir بارگذاری کنند.

کد خبر 5257188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha