۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۵

طی ۱۰ سال اخیر؛

۱۴ هزار اثر به جشنواره فیلم عمار ارسال شده است

۱۴ هزار اثر به جشنواره فیلم عمار ارسال شده است

رشت- رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: در ۱۰ سال اخیر ۱۴ هزار اثر به جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلیلی عصر سه شنبه در ارتباط تصویری با مراسم معارفه مسئول استانی جشنواره مردمی فیلم عمار در رشت با بیان اینکه روزمرگی‌ها و فعالیت‌های اجرایی نباید منجر به فراموشی آرمان‌ها شود، اظهار کرد: باید تصویر شفافی از افق حرکت خود داشته باشیم.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار با تاکید بر اینکه فعالیت‌های اجرایی باید ذیل مفاهیم قرآنی و اهل بیت باشد، افزود: یکی از اصلی ترین انگیزه‌های ما در حوزه فرهنگ، عدالت خواهی و برگرداندن توازن به فضای فرهنگی کشور است.

وی با بیان اینکه فضای فرهنگی و رسانه‌ای با بی توازنی و بی عدالتی عجیبی رو به رو است، تصریح کرد: صدها سوژه مهم مورد غفلت قرار گرفته و یکی از مهم‌ترین اهداف جشنواره عمار بلند کردن پرچم عدالت و مستضعفان است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه مستضعفان ضعیف نیستند اما جریانی تلاش می‌کند آنها را به ضعف بکشاند، افزود: در عرصه هنر با بی توازنی رو به رو هستیم اگر برای خود هویت قائل شویم در مواقع گوناگون منفعلانه عمل نکرده بلکه موانع و محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

جلیلی با اشاره به ارسال ۱۴ هزار اثر طی ۱۰ سال اخیر به جشنواره عمار، بیان کرد: حداقل ۱۰۰۰ سوژه بسیار ارزشمند در بین آثار ارسالی وجود دارد لذا باید مردم را از آثار خوب تولیدی بهره‌مند کنیم.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه آثار هنری تولید شده باید فرآوری و دارای ارزش افزوده شود، عنوان کرد: بسته‌های تصویری باید به صورت هدفمند به مخاطب معرفی شود.

کد خبر 5257385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha