۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

در پی خشکسالی و کم آبی صورت گرفت؛

تماس تلفنی رئیسی با نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان

تماس تلفنی رئیسی با نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان

رئیس‌جمهور منتخب در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در جریان آخرین مسائل و اوضاع این استان به ویژه در موضوع خشکسالی و کم آبی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان گفتگو کرد.

در این تماس‌ها، رئیس‌جمهور منتخب در جریان آخرین مسائل و اوضاع این استان به ویژه موضوع خشکسالی و کم آبی قرار گرفت.

همچنین بنا بر این شد که تیمی از سوی رئیس‌جمهور منتخب، مأمور بررسی دقیق و همه جانبه مسائل و موضوعات استان شده و گزارش خود را به حجت‌الاسلام رئیسی ارائه کند.

کد خبر 5259902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جلالی۱ IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      2 0
      سلام،خوزستان نه خشک سالی دارد ونه کم ابی، بلکه مدیران وزارت نیرو ،هدفمند دست به پروژه خرابکاری زده اند،اگر به سرشاخه های آبی منطقه رجوع کنید،ملاحظه خواهید کرد ،که اتفاقات کم ابی به وجود آمده بطور عمدی است
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      1 0
      خشک سالی نه بحث انتقال آب فقط همین هر کجا می خواستند و می خواهند درختی بکارند یا طرح صنعتی راه اندازی کنند آب آن از آب های خوزستان تامین می کنند و این کار را آنقدر انجام می دهند تا مردم خودشان دست به کار شوند که آن روز خیلی دیر خواهد شد
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 0
      تحریم ها همیشه هست و خواهد بود باید از جناب رئیسی پرسید چطور می شود تحریم را خنثی یا کم رمق کرد؟ برای هر خط تحریم آمریکا و غرب مکانیزم خنثی سازی آنها چگونه است؟
      • IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
        0 0
        شما فعلا روحانی رودریاب هنوز مونده تا رییسی رییس جمهور شه