۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹

مدیر توزیع برق شهرستان لامرد اعلام کرد؛

خسارت ۵.۴ میلیارد ریالی باران به تاسیسات برق برخی روستاهای لامرد

خسارت ۵.۴ میلیارد ریالی باران به تاسیسات برق برخی روستاهای لامرد

لامرد- مدیر توزیع برق شهرستان لامرد گفت: بارندگی های چند روز اخیر حدود ۵میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خسارت به تاسیسات و شبکه های انتقال برق در روستاهای غربی بخش علامرودشت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل رستمی با اعلام این خبر اظهار داشت: طوفان و بارندگی اخیر منجر به شکستن و سقوط تعداد ۲۱ پایه فشارمتوسط و تعداد ۸ پایه فشارضعیف شبکه‌های توزیع برق در مسیر روستاهای غرب بخش علامرودشت و همچنین واردشدن خسارت و سوختگی دو دستگاه پست هوایی (ترانس )۳۱۵و ۱۰۰ کاوا شد که بلافاصله ۵ اکیپ این مدیریت برای بازسازی شبکه و برطرف کردن مشکلات بوجود آمده وارد صحنه شده و پس از ۴۸ ساعت کار و تلاش مداوم، موفق به بازسازی کامل شبکه و برقراری جریان برق شدند.

وی حجم خسارات وارده به تأسیسات و شبکه‌های برق را قریب به پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: هم اکنون جریان برق به طور کامل در مسیر شبکه روستاهای غربی بخش علامرودشت برقرار بوده و هیچگونه مشکلی از نظر تأمین برق مردم وجود ندارد.

مدیر توزیع برق شهرستان لامرد گفت: در راستای مقاوم سازی و پایداری شبکه‌های انتقال برق در ۶ ماهه گذشته تعداد ۱۲۰ عدد پایه‌ی فشار متوسط و ۱۵۰ عدد پایه‌ی فشار ضعیف در حوزه‌ی جغرافیایی تحت پوشش مدیریت توزیع برق شهرستان لامرد تعویض و نوسازی شده است.

کد خبر 5261549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha