۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵

سردار کشکولی مطرح کرد؛

تدارک امکانات سپاه لرستان برای واکسیناسیون مردم

تدارک امکانات سپاه لرستان برای واکسیناسیون مردم

خرم‌آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امکانات این مجموعه برای واکسیناسیون مردم لرستان علیه ویروس کرونا تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان اورژانس با حضور وزیر بهداشت، با اشاره به اینکه از روز اول درگیری با کرونا فکر نکردیم همکار و پشتیبان حوزه سلامت هستیم، فکر کردیم خودمان در خط مقدم درگیر با کرونا هستیم؛ اظهار داشت: لذا از روز اول یک تحلیل وضعیت را روزانه داشتیم و براساس آن کار کردیم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یک سرباز در رکاب کادر درمان روزانه تحلیل وضعیت کرونا را داشتیم، تصریح کرد: در لرستان بیشترین متوفیان ما دارای بیماری‌های زمینه‌ای فشار خون، دیابت و … بوده‌اند، بایستی برای اینها اولویت واکسیناسیون قائل شویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه در خرم آباد یک سیستم واکسیناسیون خودرویی را پیش بینی کرده‌ایم، افزود: همچنین ۶ سالن را هم برای مراکز تجمیعی واکسیناسیون تدارک دیده‌ایم.

سردار کشکولی خطاب به مسئولان حوزه سلامت با اشاره به اینکه در حوزه تأمین امکانات و مکان واکسیناسیون روی همکاری ما حساب کنید، افزود: در استان ما از روز نخست نگذاشتیم یک متوفی بدون غسل دفن شود و تیم روحانیون پیش قدم شدند و در این حوزه کار جهادی شد.

کد خبر 5262231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha