۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸

مدیرعامل جامعه قرآنی کرج خبر داد؛

کسب مقام دوم مسابقات قرائت قرآن کشور توسط دانش آموز البرزی

کسب مقام دوم مسابقات قرائت قرآن کشور توسط دانش آموز البرزی

کرج - مدیرعامل جامعه قرآنی کرج گفت: علی واحدی دانش‌آموز پایه هشتم ناحیه یک آموزش و پرورش کرج در مسابقات قرائت قرآن دانش‌آموزی کشور مقام دوم را به دست آورد.

عزت‌الله خلیلی قیداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علی واحدی دانش‌آموز پایه هشتم ناحیه یک آموزش و پرورش کرج در مسابقات قرائت قرآن دانش‌آموزی کشور مقام دوم را به دست آورد.

وی با بیان اینکه افتخار استان البرز باز هم برای استان سرافراز البرز افتخار آفرید، تصریح کرد: علی واحدی استادانه در مسابقات کشوری قرائت قرآن دانش‌آموزی کشور تلاوت و با کسب مقام دوم ظرفیت و توانمندی‌های کم‌نظیر خود را در کشور عرضه کرد.

مدیرعامل جامعه قرآنی کرج بیان کرد: وی با وجود اینکه دوران بلوغ را سپری می‌کند اما با دانش و تخصص وافر خود توانست رقبای بسیار توانمند خود را پشت سر بگذرانند.

وی با بیان اینکه مسابقات قرائت قرآن دانش‌آموزی همه ساله در سطح کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات در مشهد به صورت حضوری برگزار می‌شد اما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک مکان تعیین شده به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی گفت: او در ۵ سالگی حفظ موضوعی را به صورت اشاره در جامعة القرآن آغاز کرد و در سن ۱۰ سالگی قرائت حرفه‌ای قرآن کریم را نزد بنده شروع کرد.

قیداری اظهار کرد: علی واحدی به سبک‌های استادان منشاوی، عبدالباسط، شحات، شعشاعی، ابوزید، عکاشه، سعید مسلم، رفعت، کامل یوسف، علی محمود و مصطفی اسماعیل مسلط و اقتباس کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های برتر این دانش‌آموز نمونه و ممتاز، بیان کرد: وی به تمام دستگاه‌های موسیقی قرآن مسلط، خوش قول، مهربان، و پشتکار قابل تحسینی دارد و در عرصه ورزش و هنرهای رزمی از جمله تکواندو کمربند مشکی دان ۲ و در هاپکیدو کمربند قرمز دارد.

مدیرعامل جامعه قرآنی کرج تصریح کرد: همچنین جزو نفرات برتر در مسابقه محلات، نفر اول مسابقات ناحیه ۱ آموزش و پرورش به طور شش سال متوالی، نفر برگزیده مسابقات اذان، رتبه دوم در مسابقات استانی بسیج رشته قرائت تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل کسب کرد.

وی با بیان اینکه او دارای رتبه اول در مسابقه استانی مُدهامتان است، خاطرنشان کرد: نفر برگزیده مسابقه فرازهای آسمانی، نفر برگزیده مسابقه فراز خوانی شهر ری مقطع کشوری، دارنده گواهینامه طی دوره صداسازی از استودیو سکوت است.

قیداری با بیان اینکه علی واحدی عضو جامعه قرآنیان کرج است، متذکر شد: ضبط تلاوت کشوری این دانش‌آموز ممتاز و پخش از تلویزیون توسط شورای عالی قرآن در استودیو و فضای باز در شبکه‌های مختلف الکوثر، شبکه قرآن و همچنین شبکه البرز انجام شد.

کد خبر 5266301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد ملازاده IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 0
      سلام با تشکر از زحمات شما در مورد فعالیت های انجام شده در حوزه قرآنی باید یک نکته رو یاد آوری کنم که دیگه موسسه یا تشکلی به ما جامعه قرآنیان وجود ندارد و موسسان محترم این موسسه که جناب حاج صالح اطهری فرد و ابوالقاسم زارع هستند این موسسه رو منحل کرد و کار انحلال موسسه هم به پایان رسیده