۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴

به مناسبت عید غدیر؛

۳۰ هزار پرس غذای گرم در استان بوشهر توزیع می‌شود

۳۰ هزار پرس غذای گرم در استان بوشهر توزیع می‌شود

بوشهر - مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم ۳۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری صبح سه‌شنبه در نشست ستاد غدیر اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی را به مناسبت عید غدیر خم در سطح استان بوشهر خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر در این ایام می‌توان به فضای سازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حامی یابی برای ایتام با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ علوی و سیره امام علی (ع) اشاره کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع بیش از هزار و ۳۰۰ دستگاه کولر گازی در این ایام خبر داد و بیان کرد: ۲۵۰ فقره جهیزیه هر یک به ارزش ۱۵ میلیون تومان در روز عید غدیر میان نوعروسان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۲۸ واحد مسکونی به ارزش ساخت هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در دهه امامت و ولایت تحویل خانوارهای نیازمند مسکن خواهد شد.

میری بیان داشت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم ۳۰ هزار پرس غذای گرم را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آماده و میان خانوارهای جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر فلسفه غدیر را خوب درک کنیم و اهداف غدیر را برای جامعه هدف و کارکنان نظام تبیین و تشریح نمائیم فرهنگ علوی در جامعه نهادینه شده و رفتار علوی در سازمان شکل می‌گیرد.

کد خبر 5266948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha