۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳

استاندار زنجان:

کاغذ سلولزی دارای سهم کمی در صادرات است

کاغذ سلولزی دارای سهم کمی در صادرات است

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه صنایع سلولزی مهم و نوپا در کشور است، گفت: کاغذ سلولزی دارای سهم کمی در صادرات است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی در محل استانداری زنجان گفت: از ۱۰ ماه گذشته افتتاح پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان – تهران به جدی پیگیری شده و ۳۸ کیلومتر از این پروژه باقی مانده که در حال حاضر زیر سازی‌های آن انجام شده و این پروژه از پروژه‌های تاثیرگذار استان است که از سال ۸۲ ابتر باقی مانده بود.

وی اظهار کرد: همزمان با عید غدیر خم ۱۰۶ کیلومتر از این راه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه صنایع سلولزی مهم و نوپا بوده است، گفت: کاغذ سلولزی دارای سهم کمی در صادرات است که باید این ظرفیت افزایش یابد و این امر نیازمند سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌ها است.

حقیقی با بیان اینکه مشکلات مربوط به حوزه برق و آب گذرا است و به زودی این مشکل برای واحدهای تولیدی و مردم حل می‌شود، تاکید کرد: ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در محصولات سلولزی مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم ضرورت افزایش کیفیت محصولات سلولزی در استان تاکید کرد و گفت: با ارائه کیفیت بهتر مشتریان بیشتری جذب محصولات استان زنجان می‌شوند و مدیریت و برنامه‌ریزی برای قطعی آب و برق در استان انجام شده است و اگر در غیر ساعات تعیین شده واحدهای تولیدی با قطعی برق مواجه شوند، تخلف است.

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت ارائه آمار درست برای تصمیم‌گیری مناسب در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بانک اطلاعاتی از وضعیت استان وجود ندارد و بانک اطلاعاتی باید هوشمند بوده و از ارائه آمار نادرست جلوگیری کند.

حقیقی گفت: بیماری کرونا خروجی فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرده و برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی استان ضروری است کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.

کد خبر 5267823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha