۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

رئیس کمیته امداد:

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در دو سال گذشته بی سابقه است

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در دو سال گذشته بی سابقه است

رشت- رئیس کمیته امداد کشور با تأکید بر اینکه به دنبال خانه دار کردن همه محرومان و نیازمندان هستیم، گفت: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد مسکن طی دو سال گذشته بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری صبح جمعه در مراسم بهره برداری از دو میلیون و پانصد و پنجاهمین واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده کشور، اظهار کرد: ساخت شش هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان با سپاه پاسداران تفاهم نامه امضا شده بود که تا پایان شهریور امسال تکمیل و واگذار خواهد شد.

وی به امضای تفاهم نامه با سازمان مدیریت و برنامه برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم تا پایان امسال همه این واحدها نیز تکمیل و واگذار شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: اکنون نیمی از این واحدهای مسکونی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار و ۳۹۰ واحد مسکن محرومین در کشور بین کمیته امداد و بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه منعقد شده است، گفت: متولی ساخت این واحدهای مسکونی بنیاد مسکن است و سهم کمیته امداد از این واحدها ۲۴ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی است.

بختیاری با بیان اینکه ساخت حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور در دو سال اخیر بی سابقه بوده است، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم مدد جویان کمیته امداد و افراد تحت پوشش بهزیستی و سایر نیازمندان به مسکن و محرومان کشور صاحب خانه شوند.

کد خبر 5268705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha