۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی مطرح کرد؛

کشف بیش از ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

کشف بیش از ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

اراک- جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح ظفر در ۱۹ نقطه از اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، یوسف سپهوند اظهار کرد: در ادامه طرح‌های امنیت بخش پلیس و با توجه به برآوردهای اجتماعی انجام شده از میزان فراوانی جرایم و درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی از سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷، دوازدهمین مرحله از طرح ظفر در شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح عملیاتی که به مدت ۵ روز با بهره گیری از ظرفیت‌های پلیس در شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد، تعداد ۱۹ منطقه مورد پاک سازی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در اجرای این طرح ۵ کیلو و ۱۴۱ گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان کشف شد و تعداد ۲۶۹ نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

سپهوند ادامه داد: در اجرای این طرح ۴۰ نفر سارق نیز دستگیر و در اعتراف آنان ۱۰۹ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۲۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۱ نفر دستگیر و ۱۱ پرونده قضائی تشکیل و ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این طرح تعداد بیش از ۱۱ هزار و ۸۲۹ خودرو اعمال قانون شدند و تعداد ۱۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سپهوند تاکید کرد: در اجرای این طرح تعداد ۶۱ نفر نیز به دلیل داشتن برگه جلب دستگیر و تمامی دستگیرشدگان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ را مهم‌ترین پل‌های ارتباطی پلیس با مردم خواند و گفت: این سامانه‌های ارتباطی در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و پاسخگویی به انتقادها، پیشنهادها، نقطه نظرات و هر گونه پیام تقدیر از نوع عملکرد کارکنان ناجاست.

کد خبر 5270444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسام IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      پس چرا تمومی ندارن، الان من معتاد باشم گیر اوردن مواد زیر پنچ دقیقس