۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵

سردار حمیدی اعلام کرد

فعالیت عمرانی در تهران ممنوع/ کامیون ها پنجشنبه اجازه تردد ندارند

فعالیت عمرانی در تهران ممنوع/ کامیون ها پنجشنبه اجازه تردد ندارند

رئیس پلیس راهور پایتخت از تعطیلی تمامی فعالیت‌های عمرانی، در روز چهارشنبه و پنج شنبه در سطح شهر تهران به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری و عدم تردد کامیون ها در این روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز چهارشنبه و پنج شنبه در سطح شهر تهران و به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری هیچ‌گونه عملیات عمرانی در سطح معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر تهران نخواهیم داشت و هرگونه اقدام در این خصوص ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: انجام فعالیت‌های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج شنبه در کل سطح شهر تهران به ویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد.

وی در خصوص ممنوعیت‌های تردد در روز پنج شنبه و مراسم تحلیف ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: روز پنج شنبه تردد انواع کامیون و کامیونت و وانت بارهای مسقف در سطح شهر تهران ممنوع است.

سردار حمیدی افزود: بر همین اساس تردد کامیونت‌ها، وانت بارها، وانت بارهای مسقف و کامیون‌ها در طول روز پنج شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و ترددی صورت نخواهد پذیرفت و تردد همه کامیون‌ها از شب قبل برگزاری این مراسم (چهارشنبه شب) در همه سطح شهر تهران به جز کمربندی ممنوع خواهد بود.

کد خبر 5273723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha