۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

آغاز به کار ششمین دوره شورای شهر هشترود

محمدرضا قهرمان پور به عنوان رئیس شورای شهر هشترود انتخاب شد

 محمدرضا قهرمان پور به عنوان رئیس شورای شهر هشترود انتخاب شد

هشترود- ششمین دوره شورای شهرستان هشترود با برگزاری مراسم تحلیف آغاز شد که در جلسه نخست، محمدرضا قهرمان پور رئیس سال اول شورای شهرستان هشترود انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهرستان هشترود صبح امروز پنج شنبه در سالن فرمانداری هشترود برگزار و سپس محمدرضا قهرمان پور به عنوان رئیس، سعید امنی به عنوان نایب رئیس و رضا عباس نژاد به عنوان دبیر، حسین اکبری به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر و خزانه دار شورا و مهدی پور صادق به عنوان سرپرست شهرداری هشترود انتخاب شدند.

امین امینیان فرماندار هشترود ضمن تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان هشترود، با اشاره به رویکرد و تبیین وظایف شوراها در قانون تاکید کرد: اعضای شورا با در نظر گرفتن وظایف قانونی که بر عهده شوراها محول شده و عمل به این وظایف، گام مهمی در جهت پاسخ به مطالبات مردم شهر بر می‌دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: ۹ اصل قانون اساسی مختص به جایگاه و وظایف شوراهای اسلامی است و شوراها به عنوان نمایندگان مردم در نظارت بر مدیریت شهری وظیفه سنگینی را برعهده دارند و باید در تصمیمات قانون را سرلوحه خود قرار دهند.

امینیان با تاکید بر نقش شوراهای اسلامی شهرها در مدیریت شهری بیان کرد: همدلی، انسجام و همبستگی اجتماعی از عوامل موفقیت شورای اسلامی شهر است افزود: اعضای شورا نماینده مردم در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و ورزشی هستند و راهبری مدیریت شهری وظیفه آنها است.

کد خبر 5274498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha