۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۱

در مراسمی با حضور مسئولان؛

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن اردبیل معرفی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن اردبیل معرفی شد

اردبیل- حجت‌الاسلام سید سعید میراحدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان استان اردبیل در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم تابش به عنوان مدیر جهادی و توانمند در عرصه محرومیت‌زدایی و توسعه ساخت و سازهای مساکن روستایی اظهار کرد: همچنان رویکرد ارزشی و جهادی چنین مدیرانی ساری و جاری است و قطعاً به توسعه حرکت‌های تحولی در این بخش کمک خواهد کرد.

فرهاد سبحانی به فعالیت‌های متنوع بنیاد مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های مسئولان استانی و پشتیبانی‌های همه‌جانبه تلاشمان بر این است تا هم در بخش مقاوم‌سازی مساکن روستایی و هم طرح اقدام ملی مسکن و اجرای طرح هادی به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی یاد و خاطره حجت‌الاسلام پناهی اولین مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن را گرامی داشت و تصریح کرد: در چند سال اخیر در خدمت حجت‌الاسلام نجفی‌نژاد بودیم که با عهده‌داری مسئولیت جدید، این مسئولیت به حجت‌الاسلام میراحدی واگذار شد تا بنیاد مسکن را در انجام وظایف ارزشی و انقلابی کمک کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: نگاه مثبتی که مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن به فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه دارد، پشتیبان و نویدبخش روزهای خوش آینده است که انتظار می‌رود در بخش‌های مختلف به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل نیز ضرورت همکاری و همدلی بیشتر در انجام وظایف محوله به این مجموعه را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در کنار اقدامات جهادی، آنچه که به عنوان یک مطالبه واقعی از دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان‌ها انتظار می‌رود، بسیج تمام امکانات در رفع محرومیت و برآورده کردن مطالبات حقیقی مردم در بخش‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام سید سعید میراحدی اضافه کرد: سعی خواهیم کرد در دوره جدید مسئولیت در کنار همراهی با خیرین در ساخت مسکن محرومان، تعامل خوبی را با نهادهای غیردولتی انجام داده و به تقویت رویکردهای ارزشی در بنیاد مسکن نیز کمک کنیم.

در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام طاها نجفی‌نژاد مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل، حجت‌الاسلام سید سعید میراحدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل معرفی شد.

کد خبر 5277856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha