۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۰

فرماندار بهارستان خبر داد؛

راه اندازی ۲ پایگاه جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بهارستان

راه اندازی ۲ پایگاه جدید تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بهارستان

بهارستان- فرماندار بهارستان از راه اندازی دو پایگاه جدید تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد پایگاه‌ها در بهارستان به ۶ عدد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و کمیته واکسیناسیون شهرستان بهارستان اظهار داشت: تا کنون واکسیناسیون کووید ۱۹ برای سالمندان، جانبازان، خبرنگاران، آتش نشانان، پاک بانان، فرهنگیان و پرستاران و کادر درمان بدون هیچ گونه مشکلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون اشخاص ۵۰ ساله به بالا هم تقریباً انجام شده است گفت: با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد از جمعیت شهرستان در گروه سنی ۵۰ تا ۱۸ سال هستند پیش بینی می‌کنیم با آغاز واکسیناسیون این گروه با ازدحام زیاد در پایگاه‌ها روبرو شویم لذا برای پیشگیری از بروز مشکل طی روزهای آینده دو پایگاه تجمیعی دیگر در سطح شهرستان راه اندازی خواهد شد.

فرماندار بهارستان افزود: برای افزایش سرعت واکسیناسیون شهروندان، ساعت پایان کار ۴ پایگاه از ۱۳ به ۱۶ افزایش یافته و با همکاری خوب سپاه ناحیه بهارستان تعداد یکصد نفر از بسیجیان عزیز شهرستان در اجرای این طرح در کنار کادر بهداشت و درمان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

تمهیدی عنوان داشت: اولویت اصلی و مهم ما در حال حاضر حفظ جان و سلامت مردم است که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم عزیز و تعامل خوب شهرداران و دهیاران و سایر ادارات ذیربط اجرای طرح واکسیناسیون بدون مشکل خاصی به سرانجام برسد.

کد خبر 5278682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اعتراض IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 0
      ولی متاسفانه این در حالی است که مردم نسیم شهر بهارستان جاده ساوه در مرکز واکسیناسیون مشکلات زیاده دارند هیچ کس هم بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی کند چرا؟.