۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸

مهر گزارش می‌دهد؛

علت موفقیت کمپین جهانی «حسین(ع) کیست» چه بود؟

علت موفقیت کمپین جهانی «حسین(ع) کیست» چه بود؟

امسال نیز تیم « ?Who is Hussain» در سراسر دنیا مشغول تبلیغ با نام سید و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) است که رسیدگی به نیازمندان و توزیع غذا یکی از این فعالیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمپین جهانی « ?Who is Hussain» امسال نیز به فعالیت‌های تبلیغی خود در جهان می‌پردازد.

امسال نیز تیم « ?Who is Hussain» در سراسر دنیا مشغول تبلیغ با نام سید و سرور سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) است. رسیدگی به نیازمندان و توزیع غذا یکی از این فعالیت‌ها است.

کمپین جهانی حسین کیست حوزه فعالیتش توضیح و تبیین پیام‌های امام حسین علیه‌السلام و شخصیت ایشان برای مردم جهان است ولی این انتقال پیام را به بهانه یک کار خیر انجام می‌دهد، مثلاً روز عاشورا در کالیفرنیا آب معدنی رایگان توزیع کرده و روی آن آب معدنی‌ها پیام‌های سیدالشهدا (ع) را می‌نویسند.

علت موفقیت کمپین جهانی «حسین(ع) کیست»چه بود؟

یک فعال حوزه بین‌الملل در خصوص اینکه چرا این کمپین تا این میزان موفق بوده است و پیامش را به حدود بیست میلیون نفر در جهان رسانده نکاتی را به رشته تحریر در آورده است.

۱. بچه‌های تیم حسین (ع) کیست از اول بنای کارشان را حضور میدانی مستمر گذاشتند و به کار آنلاین اکتفا نکردند (در صورتی که با توجه به خاستگاهشان در آمریکا خیلی کار آنلاین راحت بود)

۲. کار تشکیلاتی جدی که در حال حاضر هزاران نفر پای کار در نزدیک به بیست کشور فعالیت شاخص دارند. افراد هر زمان که بخواهند نمی‌توانند به این کمپین کمک کنند. برای همکاری با کمپین who is hussain افراد موظف هستند و تعهد می‌دهند که در تعداد مشخصی رویداد حضور داشته و در غیر این صورت از همراهی با تیم کمپین جلوگیری خواهد شد.

۳. مورد سوم موفقیت این کمپین به فرم و ادبیات فراجناحیٰ فرا دینی و فراملیتی در کار و احادیث انتخاب شده و پیام‌های خیریه‌ای بر می‌گردد. اینکه توجه بسیاری افراد در خیابان‌های لندن به جملاتی جلب شود که احادیث امام حسین هستند واقعاً خوش سلیقگی این تیم در انتخاب محتوا را نشان می‌دهد.

علت موفقیت کمپین جهانی «حسین(ع) کیست»چه بود؟

علت موفقیت کمپین جهانی «حسین(ع) کیست»چه بود؟

کد خبر 5282633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha