۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵

دبیر ستاد مقابله با کرونا بوشهر:

بوشهر نیازمند راه‌اندازی مراکز جدید واکسیناسیون است

بوشهر نیازمند راه‌اندازی مراکز جدید واکسیناسیون است

بوشهر- دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: بوشهر نیازمند راه‌اندازی دو مرکز جدید واکسیناسیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای عالی ستاد مردمی حمایت از سلامت و درمان بیماران کرونایی استان بوشهر اظهار داشت: با افزایش موارد ابتلاء و بستری کرونایی در استان بوشهر روبرو هستیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر تخت‌های پیش‌بینی شده ویژه بخش کرونایی را ۴۵۰ تخت دانست و خاطر نشان کرد: برخی بیمارستان‌های استان بوشهر بیش از ۲.۵ برابر ظرفیت تخت‌ها، بیماران را تحت درمان قرار داده‌اند.

وی هزینه ماهانه بیمارستان شهدای خلیج‌فارس و هسته‌ای بوشهر برای تأمین دارو و تجهیزات ۸ میلیارد تومان دانست و افزود باید مراکز سرپایی در بوشهر راه‌اندازی شود که همکاری سپاه بوشهر در این زمینه ستودنی است.

کشمیری با اشاره به درگیری ۱۸ ماهه جوامع با بیماری کرونا تصریح کرد: این بیماری خسارت و صدمات زیادی به بخش‌های مختلف درمانی، بهداشتی، پزشکی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی وارد کرده است.

وی اجرا طرح واکسیناسیون کرونا را مورد اشاره قرار داد و افزود: اکنون روزانه بیش از ۱۰ هزار مورد تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود که برای تزریق در مراکز تجمیعی علاوه بر ۱۸ مرکز در استان بوشهر، به ۲ مرکز دیگر در شهر بوشهر نیاز است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با تأکید بر تأمین سالن و نیرو مورد نیاز برای راه‌اندازی دو مرکز تجمیعی دیگر برای تزریق واکسن گفت: اکنون ۹۰۰ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که دو برابر تخت‌های پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5282844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha