۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

روزانه ۹۰۰ نفر در خراسان رضوی به کرونا مبتلا می‌شوند

روزانه ۹۰۰ نفر در خراسان رضوی به کرونا مبتلا می‌شوند

مشهد ـ دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه ۹۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر انجیدنی اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خراسان رضوی به بیش از ۶۰۰ نفر رسیده که ۸۰ درصد آنان در مشهد تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر روزانه ۹۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند، ادامه داد: متأسفانه همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری‌شدگان و فوتی‌های ناشی از کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی هستیم.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم‌اکنون سه هزار و ۷۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۲ هزار و ۸۷۰ نفر از آنان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

وی گفت: تنها راه برون‌رفت از بحران کنونی، قطع زنجیره انتقال ویروس از طریق پرهیز از دورهمی و تجمعات، در خانه ماندن، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کد خبر 5283318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha