۱ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

شایسته‌سالاری در مسئولیت‌های استانی از الزامات دولت انقلابی است

شایسته‌سالاری در مسئولیت‌های استانی از الزامات دولت انقلابی است

بجنورد- رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تشریح الزامات تشکیل دولت انقلابی، گفت: امتداد دولت انقلابی در ادارات کل، استانداری ها و فرمانداری ها نیازمند شایسته سالاری است.

حجت الاسلام محمد علی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس، اظهار کرد: در ادامه خلق حماسه مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ که در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی برگزار شد، رئیس جمهور با بیش از ۱۸ میلیون رأی به‌عنوان نماد تفکر انقلابی و مدیریت جهادی برگزیده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: اکنون مردم انتظار دارند دولت جوان حزب‌اللهی که رئیس جمهور آن را دولت تحول مبتنی بر بیانیه گام دوم نامید، تشکیل شود که در تحقق خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بتواند گام‌های اساسی و بلندی را بردارد.

وی در ادامه با اشاره به الزامات دولت مردمی و تحول‌گرا، افزود: تشکیل دادن دولت قوی مردمی و تحول‌گرا یا همان دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی الزاماتی دارد که باید به آن توجه ویژه داشت.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اهمیت اتخاذ رویکردهای انقلابی در حرکت دولت، خاطرنشان کرد: اتخاذ نگاه‌ها و رویکردهای انقلابی و جهادی در حل مسائل و مشکلات جامعه بر اساس راهبرد «ما می‌توانیم» ازجمله این الزامات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: حرکت بر مبنای بیانیه گام دوم و توجه عینی و عملی به سیاست‌های اعلامی رهبری که در اسناد بالادستی آمده دیگر الزامات تشکیل این دولت است.

وی افزود: حرکت در مسیر عدالت اجتماعی در تمام ابعاد آن برای کاهش فاصله طبقاتی، تداوم رویکرد و اقدامات ارزشمند در برداشتن و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و گسترش حلقه مشاوران به نخبگان انقلابی و متخصص از اقشار و گروه‌های مختلف از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود به جد مورد توجه دولت و کابینه سیزدهم باشد.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: نگاه به ظرفیت‌های داخلی و ابتکارات و خلاقیت‌های جوان ایرانی در همه عرصه‌ها، امتداد رویکرد دولت جوان حزب‌اللهی در ادارات کل، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و… بر مبنای شایسته‌سالاری و به‌دور از اعمال نظرهای سلیقه‌ای دیگر الزامات است.

وی در انتها گفت: اعتقاد به اینکه راه‌حل اصلی مشکلات کشور، نیاز به یک تحول اساسی و به عبارت بهتر انقلاب اداری و مدیریتی دارد از دیگر الزامات دولت مردمی و تحول‌گرا به شمار می‌آید.

کد خبر 5286994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha