۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸

تأیید انتخابات شورای شهر اردستان پس از ۶۵ روز

تأیید انتخابات شورای شهر اردستان پس از ۶۵ روز

اردستان-پس از گذشت ۶۵ روز از انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰، نتایج رسمی انتخابات شورای شهر اردستان توسط هیئت نظارت اعلام شد و یکی از منتخبان مورد تایید قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت ۶۵ روز از انتخابات سرنوشت ساز، نتایج رسمی انتخابات شورای شهر اردستان توسط هیئت نظارت اعلام شد.

فرماندار اردستان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای شهر، اظهار داشت: با تصمیم و پیگیری هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان اردستان، احمدعلی بخشایش که به عنوان نفر دوم منتخب شده بود، از این شورا کنار گذاشته شد.

حمید رضا تأملی افزود: با کنار گذاشتن نفر دوم منتخب، محسن قاسمی نفر ششم به جمع اعضای اصلی شورای شهر راه یافت.

وی در خصوص ابطال آرا نفر دوم، تاکید کرد: اختلاف نظرهای حقوقی که فی مابین هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و وزارت کشور در مورد اظهار نظر در خصوص صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات ایجاد شده بود، موجب این مسئله شد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: فرمانداری اردستان در راستای اجرای قانون نسبت به درج آگهی نتیجه نهایی انتخابات و اطلاع‌رسانی به مردم در رسانه‌ها نیز اقدام کرده است.

تأملی در ارتباط با نتیجه قطعی و نهایی شورای شهر اردستان گفت: اعضای اصلی شورا شامل منصور عالیشان با سه هزار و ۵۴ رأی، سید حسین صمیمی اردستانی با دو هزار و ۳۷۶ رأی، مصطفی ایران دوست با دو هزار و ۱۶۷ رأی، معین مهدانیان با دو هزار و ۱۵۱ رأی و محسن قاسمی با یک هزار و ۸۰۶ رأی است و اعضای علی البدل نیز حسینعلی جوادی با یک هزار و ۶۴۰ رأی، سید حسین مظلوم با یک هزار و ۵۴۵ رأی و سید محسن امین با یک هزار و ۳۵۵ رأی هستند.

کد خبر 5287469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha