۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

در هفته دولت؛

۵۱ پروژه عمران روستایی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

۵۱ پروژه عمران روستایی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت:در هفته دولت در حوزه عمران روستایی تعداد ۵۱ پروژه با اعتبار ۱۷۱ میلیارد ریال در سطح شهرستان‌های استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

حمید حیدری بریدی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ۱۹۹ هزار و ۷۹۳ متر مربع اجرای آسفالت با اعتبار بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال و ۳۹ هزار و ۹۰۰ متر مربع بهسازی معابر روستاها با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال و یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با اعتبار سه میلیارد ریال و افتتاح پارک روستایی در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در حوزه عمران روستایی در شهرستان‌های دشتستان تعداد ۱۳ پروژه، بوشهر ۱۱ پروژه، تنگستان ۱۲ پروژه، دشتی هشت پروژه، جم دو پروژه، دیر دو پروژه و گناوه نیز یک پروژه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی در سطح استان بوشهر نیز تعداد ۳۹۰ واحد مسکونی در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبار سال ۱۳۹۹ با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال و ۳۹ واحد مسکونی نیز بازسازی مناطق سیل زده سال ۹۹ با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال و همچنین ۳۴ واحد مسکونی بازسازی مناطق سیل زده سال ۹۹ با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

حیدری بریدی بیان کرد: در حوزه مسکن شهری نیز مجتمع ۶۰ واحدی مسکونی در دیلم بهره برداری خواهد رسید و به مردم تحویل داده خواهد شد که هر واحد ۹۰ متری و اعتبار این پروژه ۱۸۰ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی و منابع داخلی بنیاد است.

کد خبر 5288370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha