۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۴۸

استاندار لرستان مطرح کرد؛

گاز رسانی به ۲ هزار روستای لرستان

گاز رسانی به ۲ هزار روستای لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: تاکنون حدود دو هزار روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو تن از دولت مردان بزرگ تاریخ انقلاب می‌باشند که الگوهای مناسبی برای سایر دولتمردان هستند.

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان همواره نقش پشتیبان و حمایت کننده از مجموعه کارکنان دولت را ایفا کرده است، اظهار داشت: دولت در یک سال اخیر موقعیت ویژه ای را که با ترکیب دو مشکل کرونا و تحریم‌ها همراه بود، تجربه کرد که منجر به تحقق نیافتن ۱۰۰ درصدی برنامه‌های استان شد.

استاندار لرستان در ادامه به بخشی از اقدامات دولت در استان پرداخت و افزود: علی رغم کمبودها و بروز مشکلات، اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی استان صورت گرفته که تکمیل پروژه‌های سیل، پل‌های «کاکارضا» و «بابازید»، دیوار ساحلی پلدختر، پروژه آزاد راه خرم آباد به بروجرد به عنوان یک پروژه راهبردی، نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی، پالایشگاه پلدختر، گازرسانی به روستاها به گونه‌ای که تاکنون حدود دو هزار روستای استان از این نعمت بهره مند شده‌اند و تکمیل پروژه‌ای آبخیزداری بخشی از این اقدامات هستند.

خادمی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز پروژه‌ای مهمی مانند منطقه ویژه پارسیلون به نتیجه رسید و در آینده نزدیک آغاز می‌شود، منطقه ویژه بروجرد نیز به سرانجام رسیده و بسیاری از پروژه‌های دیگر اقتصادی که در استان آغاز به کار کرده‌اند.

وی عنوان کرد: علی رغم اقدامات بسیار خوبی که انجام شده، اما وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه ریزی ها در همه حوزه‌ها با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم.

کد خبر 5288573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha