۲ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۴۶

رشیدی کوچکی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی:

ضرغامی می‌تواند وزارت گردشگری را پول‌ساز کند

ضرغامی می‌تواند وزارت گردشگری را پول‌ساز کند

نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: ضرغامی توانایی آن را دارد که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تبدیل به یک وزارتخانه پولساز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رشیدی‌کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر مجلس، در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: ضرغامی به خوبی از مشکلات حوزه گردشگری آگاه است و برنامه‌های جدی در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: ضرغامی می‌تواند در این عرصه تحول ایجاد کند، چرا که ثابت کرده فردی تحول‌گرا است و توانایی هماهنگی دستگاه‌های مختلف را دارد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرغامی فردی سالم و پاکدست است و تحت فشار، تصمیم نمی‌گیرد، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اشراف کامل به حوزه تبلیغات دارد و این مسئله لازمه کار فرهنگی است.

رشیدی‌کوچی افزود: ضرغامی ارتباط خوبی با جوانان دارد و در فضای مجازی پاسخ نظرات آنان را می‌دهد. ضرغامی می‌تواند تهدیدات تاریخ مصرف گذشته در حوزه وزارتخانه مذکور را از بین ببرد و آن را به فرصت تبدیل کند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد: ضرغامی با اجرای دقیق برنامه‌های خود می‌تواند بر حل مشکلات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فائق بیاید و توانایی آن را دارد که این وزارتخانه را مانند وزارت نفت به یک وزارتخانه پول‌ساز تبدیل کند.

کد خبر 5288592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha