۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

حمایت از بیماران نیازمند به تجهیزات پزشکی با کمک خیران

حمایت از بیماران نیازمند به تجهیزات پزشکی با کمک خیران

بیرجند- معاون هلال احمر خراسان جنوبی از اهدای تجهیزات پزشکی از سوی خیران به بانک امانات استان به منظور حمایت از بیماران نیازمند در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد بخشی با تأکید بر فعالیت بانک امانات برای کمک به نیازمندان اظهار داشت: این مجموعه خدمات و تجهیزات پزشکی را از سوی افراد خیر دریافت و به نیازمندان اهدا می‌کند.

وی بیان کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در مجموعه هلال‌احمر استان راه‌اندازی شده تا بتواند نقشی کوچک از سوی این نهاد امدادی برای دستگیری و تأمین وسایل نیازمندان را ایفا کند.

بخشی افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و همچنین افزایش قیمت کالاهای مورد استفاده برای مقابله با بیماری‌های تنفسی خیرین چندین دستگاه تجهیزات پزشکی به بانک امانات استان اهدا کردند.

وی با اشاره به اهدای شش مورد تجهیزات پزشکی توسط اهالی روستای خراشاد برای استفاده افراد نیازمند بیان کرد: این دستگاه ها شامل سه عدد کپسول اکسیژن با مانومتر، یک عدد ویلچر، یک عدد تشک مواج و یک جفت عصا بوده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین یک عدد تشک مواج به ارزش ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توسط خیر نیک اندیش جهت استفاده افراد نیازمند به جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان اهدا شده است.

بخشی افزود: هر کمک نقدی و تجهیزات پزشکی به‌صورت نو یا قابل‌استفاده مجدد می‌تواند در بانک تجهیزات پزشکی مورد پذیرش قرار گیرد و افراد نیازمند نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز هلال‌احمر در هر شهرستان نسبت به دریافت خدمات از این مجموعه بهره ببرند.

کد خبر 5291851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha