۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

مقام مسئول خبر داد؛

پرداخت وام ودیعه مسکن آغاز شد/ کدام اجاره نامه ها مشمول می شود؟

پرداخت وام ودیعه مسکن آغاز شد/ کدام اجاره نامه ها مشمول می شود؟

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از آغاز اعطای تسهیلات ودیعه مسکن خبر داد و گفت: اجاره نامه هایی که از ۱ مهر ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منعقد شده، مشمول این وام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قائدی ظهر امروز پنج شنبه ۱۱ شهریور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر سیما درباره آخرین وضعیت تسهیلات دهی ودیعه مسکن با اشاره به آغاز پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌های عامل، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ از ستاد ملی مقابله با کرونا داشتیم، از ۲۶ خرداد ثبت نام را آغاز کردیم تا کنون حدود ۷۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این ثبت نامی ها حدود ۸۱ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده اند.

وی درباره مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن گفت: برای شهر تهران با توجه به اینکه مبالغ اجاره بها بالاتر است، ۷۰ میلیون تومان، برای سایر کلانشهرها ۴۰ میلیون تومان و برای سایر مناطق شهری هم ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی دوره بازپرداخت این تسهیلات را ۵ ساله عنوان کرد و افزود: نرخ سود این تسهیلات ۱۳ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: روش دیگر بازپرداخت تسهیلات که سال گذشته به تصویب رسیده بود، مورد استقبال قرار نگرفت؛ آن هم این بود که وام گیرنده اقساط را پرداخت نمی‌کرد ولی در پایان سال یکجا اصل و سود وام را تسویه می‌کرد.

قائدی ادامه داد: نیازی به حضور در ادارات راه و شهرسازی برای ثبت نام نیست و فقط باید در مرحله آخر که مراجعه به بانک است، در شعبه حاضر شوند؛ برای ثبت نام متقاضیان باید به سامانه طرح اقدام ملی مسکن در آدرس… ثبت نام کنند، سپس به صورت کاملاً سیستمی شرایط متقاضیان پالایش می‌شود؛ هر متقاضی ای که واجد شرایط باشد، شعبه بانک مورد نظر را در نزدیک ترین محل زندگی خود انتخاب کرده و پس از آن به بانک مراجعه می‌کند.

وی یادآور شد: بانک هم شرایط مورد نظر خود را بررسی کرده و در صورتی که متقاضی، واجد شرایط باشد، پرداخت آن انجام خواهد شد. ما شرایط بانکی را بررسی می‌کنیم؛ یکی اینکه سرپرست خانوار باشد؛ در مقطع فعلی مالکیت نداشته باشد؛ تاریخ انعقاد قرارداد اجاره از اول مهر ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مرتبط باشد. اگر این سه شرط را داشته باشد، تأیید شده و فرد می‌تواند بانک عامل را معرفی و به آن شعبه مراجعه کند.

این مقام مسئول در معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: بنابراین افرادی که در حال حاضر نسبت به انعقاد قرارداد اجاره با موجر اقدام می‌کنند هم مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، کسانی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که یا آقای متأهل باشند یا خانم مجرد بالای ۳۵ سال؛ اجاره نامه‌ها هم یا باید در دفاتر مشاور املاک نوشته شده و کد رهگیری اخذ شود یا اینکه در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده باشد.

معاون اداره کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به سقف کلی اختصاص داده شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تا ۱۰ هزار میلیارد تومان، بعید است محدودیت خاصی برای ثبت نام در نظر گرفته شود. فعلاً هر فرد که ثبت نام کند و واجد شرایط باشد، می‌تواند به بانک مراجعه کند.

قائدی بیان کرد: با توجه به اینکه تسهیلات مذکور به دوره شیوع کروناست، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اگر چک برگشتی اشخاص مربوط به دوره کرونا باشد، این ستاد برای آنها استثنا قائل شده و می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

وی درباره طولانی شدن علت پرداخت این تسهیلات تأکید کرد: از زمان آغاز ثبت نام، یک ماه را برای انجام فرآیند ثبت نام در نظر گرفته بودیم؛ اما زمانی که می‌خواستیم پالایش کنیم، دوره آغاز بازبینی و اصلاحات فنی سیستم‌ها و سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی بود که سبب شد یک ماه در فرآیند پالایش ثبت نام کنندگان، وقفه ایجاد شود؛ اما از هم اکنون دیگر دوره پالایش به طول نمی‌کشد و بعید است این روند بیش از ۱۰ روز به طول بینجامد.

کد خبر 5295307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      9 7
      یکی از آشنایان از ما خواهش کرد سند آپارتمانمان را در اختیارش بگذاریم تا به کمک یکی از کارکنان بانک ....به صورت صوری یک وام ودیعه مسکن بگیرد و گفت کد رهگیری را بعد از گرفتن وام باطل می کنند....وقتی کم و کیف قضیه را پرسیدم معلوم شد تا کنون چندین بار این کار را به کمک کارمند مذکور انجام داده است!!!!!!!
    • وطن پرست IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      31 10
      بنده حدودأیک هفته ای میشه که توی سامانه بانک عامل روانتخاب کردم،پیامک اومده میگه که بااصل مدارک به بانک مراجعه کنید،رفتم بانک میگن همچین وامی نداریم،والا ماموندیم که حرف شماروباورکنیم یاحرف بانک رو،به سازکدومتون برقصیم،ماخودمون کم گرفتاری نداریم اینم اومده روش شده قوزبالاقوز،لطفأرسیدگی کنید.
      • سید IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
        13 0
        منم رفتم میگه دستور العملی برای ما نیومده
      • محمدی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
        6 1
        سلام کدوم بانک مراجعه کردید کدوم شعبه؟
      • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        4 0
        ببخشبد شما کد رهگیری دارین که بانک رو معرفی کردین ؟ چون برای ما نیومده که بریم بانک میخوام بدونم به خاطر کد رهگیری قرارداده؟ یا صبرکنیم معرفی میکنن .فقط زده حائز شرایط
      • حسن IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        3 1
        منم بانک ملی رفتم گفتن هنوز دستورالعملی نیاومده
    • بی نام ونشان IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      9 1
      آخه الان قراردادبنام خانم متاهل باشه نمی دن بایدحتماقراردادبنام شوهرش بشه.خب اجاره رومن دارم میدم.قراردادبنام شوهرم بشه انصاف نیست اخه😡😡😡😡
      • سعید IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        4 2
        چه فرقی داره حالا اگه به نام ایشون باشه شما اجاره بدی چی میشه مگه زندگی تون جداست،؟ والا خیلی‌ عجیبه اولین بار میشنوم یعنی شما حاضری بخاطر این مسئله کوچک از وامی که معلوم هم نیست کی بدن بگذری 😔☹️
    • سعید دارنهال IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      6 0
      با عرض سلام من بروجرد استان لرستان زندگی می کنیم، شرایط گرفتن وام ودیعه رو هم داریم و تایید شدیم، ولی میریم بانک هر کدوم ی بهونه میارن ،بانک ملی میگه ما سهمیه نداریم بانک ملت میگه سیستم خرابه بقیه موسسه ها میگه باید شاغل باشید، این چ وعضیه اخه، چرا همش دروغ
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      11 0
      چرا دروغ میگی کجا پرداخت وام آغاز شده والله صدبار رفتم شعبه بانک میگه بخشنامه نداریم زنگ زدم سرپرستی بانک ملت گفت فعلا هیچ خبری نیست پست فترتهای دروغگو
    • احمد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      10 1
      من شعبه رو هم انتخاب کردم جواب هم دادن به بانک مراجعه کنم ولی بانک میگن نه بخشنامه‌ای اومده و نه بودجه‌ای بانک ملی شعبه پرستار تهران
    • جوادنظری IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      6 1
      سلام مادرشهرستان ملایرتمام مراحل را انجام دادیم اما بانک یامیگه بودجه نداریم یامیگه بایدجوازکسب داشته باشی من اگرجوازداشتم وام برای چیم بوداخه
    • حسین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      5 1
      سلام ،ببخشید من یه زمین ثبتی دارم که سه ساله گرفتار ساختشم ولی تموم نشده و تو خونه اجاره ای ام ایا این وام شامل من میشه؟
      • IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        1 1
        سند دار باشه زمینه شماره نمیشه قولنامه ای باشه شامات میشه
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 0
      امسال ودیعه درکلانشهرها۴۰میلیون شده ایا کسانی که سال گذشته ۳۰ میلیون ودیعه مسکن گرفتن امسال میتوانن ۱۰میلیون دیگربگیرندچون بادرسال جدیدمقداررهن واجاره نیزبالارفته
      • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        0 2
        نخیر نمیشه یکبار گرفتی بهت نمیدن .ولطفان بزار اونایی که نگرفتن بگیرن البته بهت نمیدن
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      5 1
      کدوم بانک برای گرفتن وام ازهمه بهتراست
    • محسن IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 0
      با سلام ،،،من به هر بانکی مراجعه کردم برای گرفتن وام ودیعه مسکن،میگن بودجه نداریم دستور العمل به ما ندادند ..تکلیف ما چیه؟
    • محسن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      5 0
      با سلام ،،،من به هر بانکی مراجعه کردم برای گرفتن وام ودیعه مسکن،میگن بودجه نداریم دستور العمل به ما ندادند ..تکلیف ما چیه؟
    • محسن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 0
      با سلام ،،،من به هر بانکی مراجعه کردم برای گرفتن وام ودیعه مسکن،میگن بودجه نداریم دستور العمل به ما ندادند ..تکلیف ما چیه؟
    • محسن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      با سلام ،،،من به هر بانکی مراجعه کردم برای گرفتن وام ودیعه مسکن،میگن بودجه نداریم دستور العمل به ما ندادند ..تکلیف ما چیه؟
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      من هر بانکی رفتم تو.شهر خرم آباد گفتن هیچی به ما ابلاغ نشده اخبار و وب سایتا دروغ میگن یا بانکا
    • کریم IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 1
      همه شرایطو دارا بودم وبانک ملت اردبیل شعبه جام جم رو انتخاب کردم، چند بار مراجعه کردم گفتن ابلاغ نشده برامون و درنهایت که ابلاغ شد گفتن مدارک بیار بررسی کنیم ،مدیر شعبه و کارمند تسهیلات بهانه های مختلفی آوردن و آخر سرگفت گردش حسابت کمه و به امثال مشتریانی مثل شما میگیم دردسر واقعا متاسفم بانک ملت
    • امیر IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      3 0
      ما دوباره تمدید کردیم امسال دومین سال هست یک جا هستیم آیا وام ودیعه مسکن شامل من هم میشه
    • اکبر آزادبخت IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      0 0
      سلام سند ساختمان در شهرستان به اسمت باشه در شهر دیگه مستاجر باشی این وام رو میتونی بگیری ؟ راهنمایی کنید ممنون میشم
    • مرتضی RO ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      9 0
      سلام. من ثبت نام کردم پیغام اومدش که برو به شعبه بانک با مذچدارک مورد نیاز من رفتم بانک میگه دوتا ضامن کارمند کسر از حقوق بیارید.آخه من از کجا باید گیر بیارم .من پارسال خدا بهم فرزند سه قلو داده دولتم هیچ کمکی تا بحالا بهم نکرده بخدا دارم کمر زیر بار اقتصادی خم میشه با اجاره ماهی یک میلیون و پونصد
    • راد FR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      من میخوام تازه اقدام کنم یعنی نرم دنبالش خرج نکنم بهتره
    • سعدونی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      من بعلت مسافرت نتونستم خودم قرارداد رو امضاء کنم و بجای من خانمم امضاء کرد حالا برای دریافت وام چکار باید بکنم
    • والی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      در حقیت این وام ودیعه مسکن به نام مستاجر و به کام موجر میباشد سال قبل اشخاصی وام گرفتن که از دم همه داری ملک و صاحبخانه بودن با لابی آقایان بانکی، الان هم شخص دارای ملک باز هم در مرحله دریافت وام هستش !!!!!
    • ali IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 2
      میرسم بانک میگه خبری نیست سرکاریه
    • جعفری IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 0
      سلام شما زحمت میکشین ولی بانکها خیلی اذیت میکنن خودرعیس بانک یه شعبه بمن کفت برا ما دردسر درست میکنن با اینکه کلیه شرایطم داشتم بابا کمک کنید دوساله از لحاط کرونا شغلهای ازاد ورشکستن همه که حقوق بگیر نبودن با اینهنه تعطیلی پولم تو جیبشون باشه
    • رضا IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      سلام من پارسال تسهیلات ودیعه گرفتم ، آیا امسال به من تعلق میرم ، ممنون میشم بهم بگین .
    • Hamid reza IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      5 0
      من برای وام ودیعه مسکن بانک ملی رو انتخاب کردم ولی هرچه می رم برای گرفتن وامه میگه بودجه برای بانک ما نیامده حالا ما باید چکارکنم
    • مستضعف IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 0
      خجالت بکشید با این ۱۳ درصد سودتون
    • کیهان IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      5 0
      تو رو خدا این ضامن چیه گذاشتید خیلی سخت میگیرن کارمند از کجا بیاریم
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 3
      سلام دوستان برا ضمانت چی میخوان؟
    • FR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 1
      هر بانکی ک اعلام کردن رفتم میگن ما اصن وام نمیدیم اخه چرا کسی پیگیر نیست من جوون تازه متاهل الان خونه ندارم بقران ب کی باید بگم
    • دانایی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 0
      جواب استعلام ما اومده نوشته حائز شرایط ولی وقتی میریم بانک میگه بخشنامه برامون نیومده و هزارتا بهانه دیگه .لطفا رسیدگی کنید کارمندها ی بانک اصلا دوس ندارن این وام رو بدن انگار از جیب باباشون میاد
    • ناشناس IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      3 0
      مخصوصاً سنگهایی پیش پای مردممیذارید که هیچ کس نتونه این وامها را به گیره
    • آمانگلدی بهادری RO ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      سلام خداقوت بنده ۱۵سال سرایداربودم وحال برای من هم شامل میشود۱۰میلیون لازم دارم
    • ناهید IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 0
      والا ما که همه شرایطمون حل شد رفتیم شعبه بانک ملت میدان ساعت تبریز گفتن بخشنامه نیومده،درد دارن این مسئولا درد بی درمان بگیرین دروغ نگین
    • کاوه IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      3 0
      با سلام من تاریخ اجاره نامه ای که دارم ۱۳۹۹٫۰۶٫۲۵ هستش تا تاریخ ۱۴۰۰٫۰۶٫۲۵ آیا به من مشمول هستم🤔 چون تو سیستم زده حائز شرایطم🤔 یا باید قرارداد جدید بنویسم🤔🤔🤔
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      سلام مابرج چهارامسال قرداداجاره نامه بنگاهی داریم چطوربرای وام درخاست بدیم ممنون
    • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      توروخدا بانکها رو موظف کنید در مورد ضامن همکاری کنند مردم به این وام نیاز دارن
    • مستأجر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 2
      وقتی صاحبخانه راضی نمیشه کد رهگیری ثبت بشه باید چه کنم برم با ۳تا بچه کجا بهم خونه میدن که بخوام کد رهگیری داشته باشه ثبت نام کردم وارد سامانه شدم میگه کد رهگیری از کجا بیارم قرارداد ما دستی توی بنگاه نوشتن چه کنم
      • ساحره کیانی US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        0 0
        منم همین مشکل رو دارم دقیقا مالکم کد رهگیری نمیده با یه بچه ی مریض و خودمم بی سرپرست
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      اقا کلا به درد سرش نمی ارزه بیخیال شین اصلن سامانه هم تایید میکنه بانک بهونه میاره، یا میگه جواز کسب یا میگه چک معتبر کارمندی یا میگه هر دو اخ سرم همشو میاری میگه یا چک برگشتی داره یا حسابش کار نکرده بیخیالش شین کلا دردسره
    • فریبرز IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      آیا کسانی که خانه شریکی دارند ویکی از آنها به شریکش کرایخ میدهد شامل این وام میشود
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      سلام ما رفتیم بانگ ملی میگه بودحه نداریم بانک ملی اصلا وام نمیده تو رو خدا ما چکار کنیم با این همه گرفتاری اینا هم سر کارمون میزارن اگه بودجه ندارن پس چرا میگن ثبت نام کنید
    • میلاد IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      سلام من رفتم بانک ملت شوشتر میگه خبری از وام نیست به این مسولان ما باید چکار کنیم.
    • پیمان IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 1
      من کرمانشاه هر بانکی رفتم ندارن فقط یکی اونم کلی بهانه اوردن سنگ جلو پایی مردم بس چرا ثبت نام میکنید
    • مهران IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      سلام من قولنامه دستی نوشتم تو بانگاه نرفتم کد رهگیری نباشه نمیشه یعنی تو سایتم تایید شدم
    • مریم IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      سلام حدودچهارساله مستأجریم رفتیم بانک میگه بایدهمسرت مدرک شغلی داشته باشه یاجوازکسب داشته باشه،همسرم نزدیک پانزده ساله خیاطی کارمیکنه هیچ کس هم بینش نکرده اگه جواز کسب داشت وام میخاستم چکار،تنهادارایی مابیست تومن پول پیشه،همه سرکارن،همسرمن توسربازی مجروح شده چیزی ندادن حالاوام میدن،همه رومیخورن یه آ
    • اسماعیل عباسی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      وام ۴۰مبلیونی،قسط ماهیانش چقدره؟
    • موسوی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      رفتم بانک میگه بایدمدرک شغلی داشته باشه یابیمه یاجوازکسب،همسرم ۱۵ساله شاگردی می‌کنه خیاطی نه بینش کردن نه مدرک داره،مابایدبریم بمیریم دوسال برای دولت سالم رفت سربازی ناقص برگشت هیچی هم ندادن
    • All AE ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      شماها وام میگیرید پول پیش خونه بدین ؟ ✋😕😢😢😢خدایا کجا داریم میریم. چرا قانون نمیزارید کسی حق نداشته باشه بیش از یکی دوتا خونه داشته باشه .تو کل اروپا روسیه و دنیا قانون اینه .چرا مملکت شما همه چیز هست جز اسلامی .پولدار پولدار تر میشه فقیر فقیرتر؟ وام میدین برای پول پیش؟ ای خدا نگذر از اینا
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      چرامردم اذیت می کنید چراسخت میگیرید چرا دروغ میگید.کدوم بانک هم درو غ میری بانک میک ابلاغ نکردن.خسته شدیم چراااااادروغ
    • پاییز IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 2
      اگه حرفتون راسته یه شماره تماسم بزارین مردم بانکهایی که کم کاری میکنن رو معرفی کنن و واقعن پیگیر شین، خودتونو گیر اوردین، هر بانک و کارمنداش وام رو برای فامیلای خودشون تقسیم میکنن به فقیر بیچاره ها چی میرسه
    • جواد از رشت IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      سلام من پارسال وام ودیعه مسکن گرفتم امسال میتوانم بگیرم یا نه؟
    • اعظم خیری IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      آقای خامنه‌ای از این طرف میگن ازدواج کنید نسل ایرانی ها در حال منقرضه ازاین طرف ازدواج میکنن دختر و پسرا دلشون به وام ازدواج خوشه که اونم باید ضامن ببری که حتما نامه کسرازحقوق داشته باشه کسایی که ندارن چکار کنن الان وام مسکنم که همین آش و همین کاسه
    • عبدخدا، AE ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      سلام عزیزان چراتوروستاهازندگی نمی کنین که آرامش داشته باشین،مگه چقدزندگی میکنین اونم اعصابتون ناراحت بشه همش درگیرچیزای چرت اینو واون باشین واااالا
    • علی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      با سلام. بانک میری میگه رو سیستم ما اسمتون نیامده باید چیکار کنی لطفا راهنمایی کنید.
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      همه مراحل انجام دادیم بانک ملی. میگن باید ضامن باید حقوق بگیر اونجا باشه. قرادای آوردیم میگن نمیشه بازنشسته آوردیم میگن نمیشن مگه اعتماد ندارن. از جای دیگه حقوق بگیره.. اهواز بانک ملی
    • علی AE ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      سلام عزیزان من پارسال ۱۵ میلیون وام ودیعه رو گرفتم بنظرتون امسال هم میدن ی ب بنده تعلق نمیگیره کسی خبر داره راهنمائی کنه
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      برای ما حائزشرایط بود ولی وقتی میری بانک میگن حتما باید دوتا ضامن کسر از حقوق بیاری دسته چک باید داشته باشید ،حاظر شدم دوتا ضامن که پروانه کسب داشته باشه بیارم گفتن نمیشه یعنی دوتا کاسب وخودم که تازه ازمن چک هم میگیرند ارزش۷۰میلیون تومان را نداریم
    • علوی پارسا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 1
      سلام چجوری از کدوم لینک باید ثبت نام کنیم میشه لطفاً پیام بزارین 09229281979
    • محسن IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      هیچ بانکی قبول نمی کنه، آقایی که این بساط رو راه انداختی ، چند نفر رو بفرست بانک ببین چی میگن، سر کار گذاشتی ملت رو؟