۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اصناف چهارمحال و بختیاری واکسینه شوند/ احتیاط در کاهش محدودیت‌ها

اصناف چهارمحال و بختیاری واکسینه شوند/ احتیاط در کاهش محدودیت‌ها

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در کاهش و رفع محدودیت‌های کرونایی بااحتیاط عمل شود، گفت: اصناف و بازاریان باید به‌صورت اولویت‌دار واکسینه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به کمبودهای تجهیزات، امکانات پزشکی و مشکلات اعتباری در دوران کرونا، اظهار کرد: با تلاش کادر درمان و دستگاه‌های اجرایی این بحران به خوبی مدیریت شد.

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان روزانه با افراد زیادی ارتباط دارند که باید به صورت اولویت دار واکسینه شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به لزوم همکاری برخی کارخانه‌ها با بخش بهداشت و درمان استان اشاره کرد و ادامه داد: کارخانه‌هایی که دارای نیروی کارگری زیادی هستند و در این مدت با بخش بهداشت و درمان همکاری کرده‌اند، باید واکسینه شوند.

عباسی با بیان اینکه در موج کرونای دلتا بیماران زمینه‌ای بیش از افراد دیگر فوت کردند، گفت: در تعطیلات گذشته تعداد زیادی مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند که این مسئله موجب تشدید شیوع کرونا در استان شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند، عنوان کرد: با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را نقض می‌کنند باید برخورد جدی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی باید با رعایت پروتکل بهداشتی بازگشایی شوند، ادامه داد: در بازگشایی و رفع محدودیت‌هایی کرونایی باید با احتیاط عمل شده و نباید تا ثبات وضعیت کرونایی در چهارمحال و بختیاری در رفع محدودیت‌ها تعجیل شود.

عباسی تهویه و فضای مناسب را ازجمله شرایط بازگشایی باشگاه‌های ورزشی عنوان کرد و ادامه داد: برای برگزاری مسابقات ورزشی باید از ستاد مقابله با کرونا مجوز دریافت شود.

کد خبر 5300125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha