۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

بانوان خراسان رضوی در رویداد «حرف آورد» رتبه برتر کشور شدند

بانوان خراسان رضوی در رویداد «حرف آورد» رتبه برتر کشور شدند

مشهد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بانوان خراسان رضوی از نظر کیفیت محصولات تولیدی در رویداد حرف آورد، رتبه برتر را در کشور کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از برندگان استانی و کشوری رویداد فرهنگی «حرف‌آورد» که در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، به تبیین جایگاه زن در اسلام پرداخت و اظهار کرد: جایگاه زن در جامعه اسلامی بسیار اثرگذار و مهم است و اگر با دقت به آن پرداخته نشود، دشمنان بر اساس طراحی‌های خود، زن را از یک گوهر ارزشمند و جریان‌ساز به یک عنصر منفعل تبدیل می‌کنند.

وی همچنین به حساسیت جایگاه زن در مسائل اخلاقی اشاره کرد و افزود: در ساختاری که دشمن برای این قشر مهم جامعه طراحی کرده، قرار است زن مروج فرهنگ ابتذال باشد و در این فضا نقش‌آفرینی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اثرات تبلیغات دشمن بر جامعه بانوان، این اتفاق را دو از جایگاه بانوان جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر بانوان با روحیه پرسشگری و کنشگری به موضوعات پیرامون خود نگاه کنند، دیگر اسیر جوسازی‌ها نمی‌شوند، منفعل نخواهند ماند و از حالت انفعال به فعال تبدیل می‌شوند.

وی به تشریح رویداد فرهنگی «حرف آورد» پرداخت و گفت: در «حرف آورد» به دنبال این بودیم که بانوان از فضای انفعال و بی‌تفاوتی نسبت به پیرامون خود خارج شوند، نسبت به حوادث جامعه کنشگری داشته باشند و در حد توان و امکانات خود در رابطه با مسائل جامعه، محصول رسانه‌ای تولید کنند.

صاحبقرانی با اشاره به کمیت و کیفیت آثار ارائه شده در سطح استان، بیان کرد: رویداد «حرف آورد» به همت اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طراحی و اجرا شد و بانوان خراسان رضوی از نظر کیفیت محصولات تولیدی، رتبه برتر را در کشور کسب کردند.

کد خبر 5300877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha