۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴

با مهر مطرح شد؛

افزایش دمای استان گیلان طی هفته آینده

افزایش دمای استان گیلان طی هفته آینده

رشت- مدیرکل کل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای ۴ تا ۸ درجه ای هوا در هفته آینده، گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش های پراکنده دور از انتظار نیست.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، گفت: بررسی این الگوها نشان دهنده تضعیف سامانه بارشی در منطقه است.

وی افزود: با توجه به نقشه‌های هواشناسی برای امروز آسمان استان گیلان در برخی مناطق جلگه‌ای و دامنه‌های شمالی نیمه ابری تا ابری و مه آلود و همراه با بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان ادامه داد: از فردا (شنبه) با توجه به استقرار جوی غالباً پایدار، کاهش ابر و افزایش نسبی دما تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز بارش خفیف و پراکنده برای استان گیلان پیش بینی شده است، گفت: دریا نیز امروز مواج و طوفانی و برای انجام فعالیت‌های دریایی مناسبت نیست.

وی اضافه کرد: در روزهای آینده دمای هوای استان گیلان نیز بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد گرم‌تر شود.

دادرس با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان شهر رشت نیمه ابری و گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارندگی پراکنده پیش بینی شده است، گفت: دمای رشت نیز برای امروز بین ۱۹ تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

کد خبر 5301191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha