۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰

گزارش مهر نتیجه داد؛

تعریض محور دبیران- شهرپیر از مهرماه آغاز می‌شود

تعریض محور دبیران- شهرپیر از مهرماه آغاز می‌شود

زرین دشت - عملیات تعریض محور دبیران- شهرپیر از مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری مهر مقارن ۱۷ شهریور ماه گزارشی مبنی بر وضعیت نامناسب محور دبیران- شهرپیر منتشر کرد.

در این گزارش عنوان شده بود که این جاده به خاطر عرض کم، محلی برای تصادفات مرگبار شده است و مسئولان نیز تاکنون در خصوص حل مشکل محور مذکور فقط وعده داده اند.

در پی انتشار این گزارش، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس به همراه مسئولین دفتر نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی از محور مذکور و دیگر محورهای مواصلاتی بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت بازدید کردند.

در این سفر یک روزه، راستیار معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این حوزه که به جاده مرگ معروف شده است قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد که عملیات تعریض پل‌های محور شهرپیر به دهنو از اول مهرماه دوباره از سرگیری شود و بدون معطلی و وقفه مجدد، کار به پایان برسد.

طبق گفته‌های مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس قرار بر این شده است بعد از عملیات تعریض پل‌ها، تعریض آسفالت این محور به طول ۵ متر دیگر به مناقصه برود. با اتمام عملیات تعریض، این محور (شهرپیر به دبیران)، تبدیل به محور اصلی و به عرض ۱۱ متر خواهد رسید.

همچنین عملیات اسفالت سه راهی دره شور بزودی اجرایی می‌شود. با سامان بخشی این مسیر، جمعیت ۲۷ هزار نفری دو شهر دبیران و شهرپیر شهرستان زرین دشت از خطرات جاده‌ای مصون خواهند ماند.

به گزارش مهر، بخش ایزدخواست به مرکزیت شهرپیر با بیش از ۹ هزار نفر به عنوان دومین بخش شهرستان زرین دشت محسوب می‌شود.

کد خبر 5301757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha