۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵

ویژه دانشجویان دارای دوره کارورزی؛

خوابگاه های جدید دانشگاه علوم توانبخشی آماده اسکان دانشجویان

خوابگاه های جدید دانشگاه علوم توانبخشی آماده اسکان دانشجویان

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از آماده سازی خوابگاه جدید دانشجویان پسر این دانشگاه خبر داد و گفت: این خوابگاه آماده اسکان دانشجویان دارای دوره های کارورزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر حمیدرضا خانکه در بازدید از عملیات بازسازی خوابگاه جدید دانشجویان پسر دانشگاه گفت: این خوابگاه، حداکثر تا دو هفته آینده، آماده اسکان پسران دانشجو برای شرکت در دوره های کارورزی و گذراندن واحدهای عملی است.

وی با اشاره به بازدید از روند کار بازسازی خوابگاه و تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه گفت: همه عوامل در جهت تسریع امور تلاش می کنند تا حداکثر تا دو هفته آینده، این خوابگاه قابل استفاده دانشجویان باشد.

خانکه افزود: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در نظر داریم تا در هر اتاق یک نفر از دانشجویان مستقر شود و لذا لازم بود که تمام ساختمان خوابگاه، بازسازی و آماده پذیرش دانشجویان بشود.

وی با اشاره به زمان بر بودن اجرای مناقصه عقد قرارداد بازسازی و عملیات بازسازی در شرایط کرونایی، گفت: ما از سال گذشته دنبال شرایطی بودیم که بتوانیم خوابگاه ها را باز کنیم و برای دانشجویانی که کارورزی و کارآموزی دارند، یا ترم آخر و در شرف فارغ التحصیلی هستند، فضا ایجاد کنیم، اما بواسطه شرایط کرونایی متاسفانه موفق نشدیم.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خاطرنشان کرد: اکنون که سرعت واکسیناسیون به دستور رئیس جمهوری و وزیر بهداشت افزایش یافته، این امید را داریم که بتوانیم خوابگاه ها را سریعا بازگشایی کنیم و دانشجویان کارشناسی را که نزدیک فارغ التحصیلی هستند و واحدهای کارورزی و کارآموزی دارند، مستقر کنیم.

در بازدید رئیس دانشگاه از خوابگاه جدید دانشجویان، معاونان و مدیران مربوطه حضور داشتند و رئیس دانشگاه در گفت وگوی مستقیم با پیمانکار، اجرا و تکمیل همزمان بخش های مختلف این خوابگاه را از ایشان خواست و آمادگی همه واحدهای پشتیبانی دانشگاه را برای همکاری و تسریع در امور اعلام کرد.

خوابگاه جدید پسران دانشجوی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی سال گذشته خریداری شد و از ابتدای امسال، فاز دوم عملیات بازسازی برای ساخت و ساز امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی در دو طبقه همکف و منفی یک، در حال اجراست.

این خوابگاه به جای خوابگاه قدیمی و فرسوده خیابان مازندران آماده می شود و دانشجویان ساکن آن خوابگاه که از ایمنی کافی برخوردار نبود، در خوابگاه جدید اسکان پیدا می کنند.

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی دارای حدود ۲ هزار دانشجو است و برای اسکان دانشجویان شهرستانی خود، دارای پنج خوابگاه دانشجویی (سه خوابگاه برای دختران و دو خوابگاه جهت پسران دانشجو) است.

کد خبر 5303668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha