۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۸

معاون استاندار تهران:

سامانه درخواست صدور مجوز تردد به علت ترافیک بالا مختل شد

سامانه درخواست صدور مجوز تردد به علت ترافیک بالا مختل شد

تهران- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از راه اندازی سامانه صدور مجوز تردد از دو روز آینده خبر داد و گفت: سامانه درخواست صدور مجوز تردد به علت ترافیک بالا مختل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گودرزی پیش از ظهر دوشنبه در خصوص چگونگی صدور مجوز تردد بین استانی از تهران اظهار داشت: مجوز تردد بین شهری برای کسانی که قصد رفتن به محل کار یا تحصیل دارند و همچنین هم وطنانی که به دلایل پزشکی یا فوت بستگان درجه یک ناچار به تردد هستند، صادر می‌شود.

رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه به دلیل بالا بودن مراجعات، فعالیت سامانه درخواست صدور مجوز تردد مختل شد گفت: این سیستم نزدیک به شش ماه است که فعال شده اما سیستم تهران به دلیل شلوغی جمعیت و مراجعات بالا دچار اختلال شده است.

گودرزی از راه اندازی سایت تردد تا ۲ روز دیگر خبر داد و عنوان داشت: طی روزهای آینده سایت taradodtehran.com راه اندازی می‌شود و متقاضیان مجوز تردد بین شهری در تهران می‌توانند به آن مراجعه کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه فرمانداری پاکدشت ۶ ماه است که برای صدور مجوز تردد به صورت پایلوت در نظر گرفته شده است افزود: همشهریان با مراجعه به این فرمانداری می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

وی عنوان داشت: مردم مجوز صادر شده در سایت را می‌توانند پرینت بگیرند و به نیروهای انتظامی در مسیر نشان ارائه دهند.

کد خبر 5303707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha