۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵

رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان:

۹۵ درصد معلمان گلپایگانی علیه کرونا واکسینه شدند

۹۵ درصد معلمان گلپایگانی علیه کرونا واکسینه شدند

گلپایگان- رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان گفت: گفت: در آموزش و پرورش گلپایگان حدود یک هزار و ۳۵۰ معلم شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی مشغول کار هستند که تاکنون ۹۵ درصد آنها واکسینه شدند.

مصطفی مهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید در شهرستان گلپایگان تقریباً حدود ۱۶ هزار دانش‌آموز از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم در ۱۲۹ واحد آموزشی مشغول تحصیل می‌شوند.

کمبود ۳۵ معلم در مقطع ابتدایی مدارس گلپایگان

وی گفت: در سال تحصیلی جدید مقطع ابتدایی شهرستان ۳۵ معلم کمبود داشت که با بکارگیری معلمان مجرب بازنشسته، این کمبود رفع شده است.

۳ واحد آموزشی با کمک خیرین گلپایگانی در حال ساخت است

رئیس آموزش و پرورش گلپایگان گفت: در راستای اجرایی پروژه مهر امسال، برخی مدارس شهرستان با کمک خیرین مدرسه یار بهینه و مقام سازی شد، سه واحد آموزشی با کمک خیرین مدرسه‌ساز در حال ساخت است که تاکنون یک واحد ۶۰ درصد و دو واحد دیگر ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید مهیا شده است و مدیران طبق دستورالعمل مدیریت ملی ستاد کرونا به صورت مجازی یا ترکیبی عمل می‌کنند، گفت: زنگ مقاومت روز ۳۱ شهریورماه در مدرسه شهیدان جمالی به صورت نمادین نواخته خواهد شد.

آموزش و پرورش گلپایگان در ردیف مناطق برتر استان اصفهان قرار گرفت

مهدیان بیان داشت: به سبب حضور معلمان و مدیران فرهیخته و دلسوز، همراهی اولیا، استعداد دانش‌آموزان و موارد دیگر آموزش و پرورش گلپایگان در ردیف مناطق برتر استان اصفهان قرار گرفته است.

توزیع ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند

وی گفت: در راستای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته با کمک انجمن اولیا، معلمان و خیرین حدود ۵۰۰ تبلت تهیه و توسط مدیران مدارس در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت، در سال جاری نیز مدیران مدارس ضمن شناسایی دانش‌آموزان بی بضاعت، در صدد تهیه لوازم‌التحریر هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه سلامت همکاران معلم و دانش‌آموزان در الویت است، گفت: در آموزش و پرورش گلپایگان حدود یک هزار و ۳۵۰ نفر معلم شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی مشغول هستند که تاکنون ۹۵ درصد آنان واکسینه شدند اما واکسیناسیون برخی فرهنگیان به دلیل بیماری به تأخیر افتاده است.

کد خبر 5304049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha