۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۲۳:۵۸

خسرو حیدری:

مدیریت باشگاه استقلال صداقت نداشت/ ایرادی به مجیدی وارد نیست

مدیریت باشگاه استقلال صداقت نداشت/ ایرادی به مجیدی وارد نیست

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شکست برابر الهلال محصول ضعف مدیریت باشگاه استقلال بود و نمی شود به سرمربی و بازیکنان ایراد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز بین تیم‌های استقلال الهلال در دبی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم عربستانی به پایان رسید.

خسرو حیدری پس از این بازی گفت: استقلال در هر دو نیمه نمایش خوبی داشت و توانست برابر الهلالی که برای این دیدار تجهیز شده بود نمایش خوبی داشته باشد اما در نهایت شکست خورد.

وی با بیان این که نباید این شکست را به گردن سرمربی و بازیکنان انداخت گفت: متاسفانه استقلال مشکل مدیریتی دارد و زمانی که باید بازیکنان مد نظر را جذب می کرد کوتاهی صورت گرفت تا دودش در بازی با الهلال به چشم هواداران برود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداخت و گفت: متاسفانه مدیریت باشگاه با بازیکنان و سرمربی صداقت نداشت و با صحبت های ضد و نقیض اوضاع را برای هواداران سخت کرد.

کد خبر 5304208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مالک IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 3
      ساکت باش خسرو حیدری دراین شرایط کرونایی تیمداری کردن کارهرکسی نیست لاف نزن
      • سنیعی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
        2 0
        حالا همه تقصیرها افتاد گردن کرونا ؟! مگه کرونا فقط مال ماست ؟ نه داداش، مجیدی و برادرش برای اهداف دیگه اومدن و یکزره علم مربیگری ندارند. استقلال یک تیم مربیگری بزرگ میخواد. اینجوری بازی کنن تو لیگ برتر هم نتیجه نمیگیرن. تا بیشتر از این تحقیر نشدیم یک مربی درست حسابی بیارید.
    • بلای تحریم IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 3
      این تحریم شده بلای جون تیم هامون امان از دست این تحریم که حتی نمیتونیم پاداشهای خودمون رو هم بگیریم ما از سال ۹۲تا ۱۴۰۰تحریم شدیم
    • حسین 021 IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      2 3
      هنوز باورم نمیشه معیوف چطور تونست شوت سر ضرب ارسلان با خوش شانسی بگیره یا ضربه سر چکشی ارمان رو، بازی خوب و عالی حسین زاده و سبحان و متین و دسته بسته فرهاد،و وقتی میگفتن فرهاد چطور تیم و تمرین میده در حالیکه هیچ مدافعی تو تمرین نیست امشب نمود یپدا کرد،ترکیب تیم نسبت به گروهی 8 تغییر اجبازی داشت
    • موسوی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      2 1
      استقلال همیشه از دفاع ضعیفش ضربه خورده یکی به این دفاع بگه اگر اینقدر از محوطه جریمه دور نباشید اینهمه گل نمی خورید.یکی یادشون بده به خدا خسته شدیم. دفاع باید تو محوطه جریمه باشه یا نزدیک دروازه
      • درگاهی. IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
        1 0
        استقلال تبم بزرگیه و نربی بزرگ میخواد. تقصیر دفاع و حمله و اینجور چیزا نیست . کاملا مشخص بود که مجیدی هیچ برنامه برای نیمه دوم نداره. مجیدی با کدام کارنامه درخشان یک تیم پر افتخار رو رهبری میکنه ؟ هر کی چون یکزمانی تو تیم بود باید سرمربی بشه؟ ظاهرا نوبتیه.
    • بیطرف IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 2
      بابا این مجیدی که می‌گفت هر کاری کنید تیمم می‌بره. پس چی شد؟
    • RAD IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 2
      این تیم و که دیگه خود فرهاد بسته مسائل فنی چه دخلی به مدیریت باشگاه داره باتمام مدیرای خودش مشکل داشته دعوای داخلی رو رسانه ای میکنه و استرتش رو به بازیکنای تیم منتقل میکنه وتمرکزش فقط روی حواشیه واصلا به مسائل فنی توجه نداره
    • سیروس IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 0
      بازبکنان جدید در حد لیگ استانی هم نیستند! اینها را چه کسی انتخاب کرده ؟ همه چیز را بر گردن رفتن قائدی نیاندازند او نیز در اواخر بشدت افت کرده بود مگر یک نفر تاثیر اینچنیتی داره ؟ دیشب تحقیر شدیم . بازیکنان قدیمی هم آماده نبودند . جناب مجیدی باید پاسخگو باشه.این تیم در لیگ هم کم میاره
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      2 0
      مقصر این تحقیر شخص مجیدی هست . وقتی درب باشگاه رو به روی پیشکسوتها بست و حتی جواب تلفن قدیمیهای دلسوز رو نداد متوجه شدیم که اهداف دبگری در سر داره، مجیدی در حد تیم بزرگی مثل استقلال نیست. این تیم اگه به دسته یک سقوط نکنه شانس آوردیم. اینجوری میخوای تک تک رقبای داخلی رو شکست بدی و جام درو کنی ؟
    • داوود IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      2 0
      نمایش خوبی داشت ؟! شانس آوردیم که یک شکست سنگین و تاریخی تو کارنامه باشگاه نرفت! باید قبول کرد که دیشب نهایت قدرت مجیدی همین بود! هیچ چیزی بیشتر نداشت که به تیم بده. مجیدی در حد و اندازه استقلال نیست و با کدوم کارنامه موفق کل اختیار تیم رو بهش دادن ؟ تیم ما یک مربی بزرگ و نامی نیاز داره.
    • بردیا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 0
      تا دیرتر نشده باید یک مربی درست و حسابی بیاریم. هر چند که بازسازی این تیم با بازیکنانی که مجیدی و برادرش گرفتن کار هر کسی نیست. این تیم که دیدیم تو لیگ هم نتیجه نمیگیره. فاجعه بود.