۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان :

۵۶ فرصت شغلی جدید در استان سمنان ایجاد می‌شود

۵۶ فرصت شغلی جدید در استان سمنان ایجاد می‌شود

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید ۵۶ فرصت شغلی جدید برای نیروی کار ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریفی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در سیصد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید، تاکید کرد: با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۸۰ واحد تولیدی استان، تعداد ۵۶ فرصت شغلی جدید برای نیروی کار ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز داریم رویکرد و نوع روش کار خود را در برخی از بخش‌ها در کارگروه تسهیل ویرایش کرده و از پراکنده کاری به سمت یک نظام کاری هدفمند گام برداریم، افزود: در این مسیر تسهیل دسترسی به گزارش‌های عملکرد به صورت مستمر، امری دارای اهمیت است که می‌تواند ما را در بوته نقد قرار داده و با مشخص شدن زوایای پنهان کار که مغفول مانده است، در نهایت به بهترین نتیجه ایده آل دست یابیم.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: رتبه شانزدهم کسب و کار استان در کشور، جایگاهی ایده آل و ناشی از فضای اقتصادی مطلوب و تلاش برای حفظ اشتغال موجود است که می‌توان گفت در مجموع در حالت مطلوبی قرار داریم اما نیاز است تا تلاش خود را افزون‌تر کنیم، چرا که کیفیت انتهایی نداشته و همواره باید به دنبال ایده آل باشیم.

شریفی نژاد افزود: مدیران باید وقت خود را برای حل مسائل استان به کار گیرند و در این میان مدیران بانک‌ها باید به صورت حضوری و مستمر با شرکت در جلسات کارگروه تسهیل، مباحث و موارد مرتبط با تولید در استان را پیگیری و به قید زمانی تعیین شده متعهد بوده و به سقف تعهدات خود دست یابند.

کد خبر 5304646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha